www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۱۳ 1400/10/29

فعالیت کمیته هوگام متوقف شد

بر اساس بخشنامه دفتر مشترک امور فدراسیون ها وزارت ورزش و جوانان، کمیته تازه تاسیس هوگام صلاحیت برگزاری مسابقات را نداشته و لذا از ادامه فعالیت کمیته هوگام جلوگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، وزارت ورزش و جوانان با ارسال نامه ای شفاف به ادارات کل ورزش و جوانان، جمعیت هلال احمر کشور، تربیت بدنی نیروهای مسلح، دانشگاه های کشور و… و به استناد بررسی های بعمل آمده، سوابق و گزارش های فدراسیون های ورزش همگانی و انجمن های ورزش های رزمی مبنی بر موازی کاری، کپی برداری های و تخلفات صورت گرفته توسط کمیته هوگام، فعالیت این کمیته را متوقف نمود.

شایان ذکر است” هوگام” مخفف عبارت هنر ورزشی گذر از موانع می باشد که این عبارت از زیر شاخه های انجمن او-اسپرت کشور بوده که حدود یک دهه در کشور و تحت نظر فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی فعالیت رسمی داشته و دارد.

انجمن او-اسپرت کشور از سال 1393 ثبت و بعنوان متولی ورزش های با مانع شامل (عبور از موانع ورزشی نینجا، هنر ورزشی گذر از موانع، تعقیب و گریز، ماجراجویانه و ساحلی) و مضافاً ورزش های مبارزه ای، هنری، توپی، تمرکزی و ذهنی می باشد که در ذیل مجموعه فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی در سطح ملی و بین المللی فعالیت می کند.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.