www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۸:۳۷ 1398/05/02

علی‌نژاد: تابع تصمیمات وزارت هستیم/ استقلال کوراش در فدراسیون‌ ووشو حفظ می‌شود

رئیس فدراسیون ووشوی گفت: ما تابع تصمیمات‌ وزارت‌ ورزش هستیم ‌و در عین کمک به انجمن کوراش، استقلال این انجمن در فدراسیون ووشو را حفظ می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، مهدی علی‌نژاد در گفت و گو با ایسنا، درباره پیوستن انجمن کوراش به فدراسیون ووشوی ایران، گفت: وزارت ورزش بر اساس سیاست‌هایی که دارد تصمیم گرفت انجمن کوراش را از فدراسیون جودو گرفته و به فدراسیون ووشو الحاق کند که این موضوع را با بنده در جریان گذاشت و بنده نیز اعلام کردم ما تابع سیاست‌های وزارت هستیم و هر تصمیمی گرفته شود آن را قبول میکنیم.

او ادامه داد: با نظر وزارت اکنون کوراش عضو فدراسیون ووشو است و ما نیز سعی میکنیم برنامه‌های خوبی را برای انجمن ووشو در نظر داشته و این رشته را رو به موفقیت حرکت دهیم. ضمن اینکه کوراش مدال‌های طلای خوبی در بازی‌های آسیایی دارد. در جاکارتا انجمن کوراش توانست یک‌ مدال طلا از هفت طلای موجود را برای ایران کسب کند در حالی که بسیاری از فدراسیون‌های ما‌ نتوانستند مدال طلا کسب کنند.

رئیس فدراسیون ووشو افزود: در حال حاضر مدال‌های طلای این رشته برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ از ۷ طلا به ۱۵ طلا افزایش یافته است. با توجه به این‌ موضوع تصمیم داریم با یک برنامه ریزی خوب از این موقعیت استفاده کرده و در کنار انجمن کوراش به مدال آوری ایران در بازی‌های آسیایی کمک کنیم.

او در پاسخ به این سول که آیا بودجه فدراسیون ووشو برای پیگیری برنامه‌های انجمن کوراش افزایش خواهد داشت؟ گفت: قاعدتا پولی که بابت انجمن کوراش به فدراسیون جودو پرداخت می شد، از این پس به فدراسیون ووشو پرداخت می شود.

علی‌نژاد همچنین درباره سختی کار به دلیل تفاوت این رشته با ووشو نیز گفت: واقعا همینطور است‌، کوراش با ووشو هیچ ارتباطی ندارد، اما قرار نیست ما کارهای فنی برای انجمن کوراش انجام دهیم‌ و تنها مسائل مدیریتی این انجمن بر عهده فدراسیون‌ ووشو خواهد بود که امیدوارم در آینده روند خوبی را داشته باشیم.

او در پایان تاکید کرد: فدراسیون ووشو در عین ‌کمک کردن به انجمن کوراش، سعی می کند استقلال این انجمن‌ موفق را نیز حفظ کند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید