www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۹:۳۱ 1398/10/23

عظیمی: تغییری در اسامی کاندیدای فدراسیون ورزش‌های رزمی ایجاد نشده است/ حمایت از کاندیدای خاصی را ندیدم

سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: با تعویق انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی تغییری در اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده ایجاد نشده است.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، شهرام عظیمی در گفت‌و‌گوی ، در خصوص مشخص شدن تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های رزمی اظهار داشت: طبق اعلام دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی، 8 بهمن‌ماه تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های خواهد بود. یازده کاندیدا برای حضور در مجمع انتخاباتی تایید صلاحیت شدند و امیدوارم شاهد یک رقابت خوب باشیم که خروجی آن برای ورزش کشور مفید باشد. فدراسیون ورزش‌های رزمی جامعه آماری بسیار بالایی در حوزه ورزشکاران و مربیان دارد و امیدوارم با مشخص شدن رئیس فدراسیون شاهد تدوین برنامه 4 ساله باشیم تا این فدراسیون به اهداف و استراتژی‌های مدنظر رئیسی بعدی دست پیدا کند.

وی درخصوص اینکه با تعویق مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های رزمی در 12 آذرماه سال جاری، تغییراتی در لیست کاندیدای تایید صلاحیت شده ایجاد شده است، گفت:  بررسی مجددا در حوزه کاری من نبود و باید این موضوع را از عزیزانی که این موضوع در حوزه کاری آنها بود پیگیر شوید. در حال حاضر تایید صلاحیت یازده کاندیدا به ما ابلاغ شده است و آنها به صورت قانونی می‌توانند در روز انتخابات در مجمع حاضر شوند و برای کسب آرای مجمع تلاش و برای ورزش کشور مثمرثمر باشند. کاندیدای حال حاضر همان نفراتی هستند که در گذشته تایید صلاحیت شده بودند.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی در خصوص شایعات تحرکات خاص برای یک کاندیدای خاص گفت: همه کاندیدایی که صلاحیت‌شان برای مجمع تایید شده است، می‌توانند در چارچوب قانون و بر اساس شکلی که مشخص شده است تحرکات خود را انجام بدهند و هیچ منعی در حرکت در چارچوب قانون برای آنها ندارد.من جریان و موضوع خاص برای حمایت از کاندیدای خاص را مشاهده و با آن برخورد نکردم. همه در حال تلاش برای جلب نظر اعضای مجمع هستند و انتخابات یک رقابت است و ما نیز تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم زمینه برگزاری یک مجمع انتخاباتی عدالت‌محورانه را فراهم کنیم.

علیرضا خسروی، علی غفاری، سیدعباس احمدپناهی، محمد نوحی، منصور عبدی، افشین هادی چگینی، محسن احمدی، عباس علی‌اکبری، فرهنگ شادنیا، یوسف بهتری و رضا شیرین‌آبادی فراهانی، یازده کاندیدای مورد تایید وزارت ورزش و جوانان برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های رزمی هستند.

آخرین اخبار