www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۱۰ 1399/06/02

عطش ستاری برای درخشش در ژاپن!

محمود ستاری برای حضور در رینگ مسابقات KRUSH لحظه شماری می کند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، محمود ستاری مبارز کشورمان مدت هاست که در ژاپن و در باشگاه WSR (ویراساکرِک فِیرتِکس) توکیو و زیر نظر وُنگپاسِر ویراساکرِک مربی تایلندی باشگاه مشغول تمرین است.

ستاری قرار است تا در تاریخ شنبه ۸ شهریور ۹۹ به مصاف حریفی از ژاپن به نام روی هیماواری برود. این مبارزه یک سوپرفایت از دسته کروزِروِیت (۹۰- کیلوگرم) مسابقات KRUSH 116 خواهد بود. اما حریف ستاری کیست و چقدر از او شناخت داریم؟ روی هیماواری مبارز ۲۹ ساله ژاپنی با قامتی ۱۹۳ سانتی متری است. ۷ سانتی متر بیشتر از ستاری.

از مجموع ۲۲ مبارزه ای که داشته، ۱۳ پیروزی، ۸ شکست و ۱ مساوی حاصل آن بوده است و تنها عنوان قهرمانی چشمگیرش در مسابقات Ring Rookies Cup 2014 در دسته میان وزن بوده است. یک بار هم به فینال تورنمنت قهرمانی ۹۰- کیلوگرم کراش راه پیدا کرده که البته با ناک اوت برابر کِیجی شکست خورد و دستش از کمربند قهرمانی باز ماند.

اولین مبارزه او در کی وان در دسامبر ۲۰۱۷ انجام شد که با شکست همراه بود.

روی سابقه سه تقابل با حریفانی که اتفاقاً رقیب سینا کریمیان هم بودند را نیز در رزومه خود دارد.

نوامبر سال ۲۰۱۸ او برابر هیساکی کاتو قرار گرفت که با ناک اوت شکست خورد. سپس در فِوریه ۲۰۱۹ به مصاف آیتاکا ریو رفت که این بار با ناک اوت پیروز شد. در اواخر آگوست همان سال هم با کِیجی مبارزه کرد که با ناک اوت مغلوب شد.

محمود ستاری هم همانند روی ژاپنی ۲۹ ساله است. از مجموع ۱۱ مبارزه ای که داشته ۱۰ مبارزه را پیروز شده و تنها ۱ مبارزه را واگذار کرده‌ است.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار