www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۲۵ 1397/10/25

عاشورزاده : کن، انتخاب من بعد از دوری ۴ ساله از لیگ برتر بود

تکواندوکار نام آشنای تکواندو در حاشیه هفته سوم رقابت های لیگ برتر گفت: بعد از چهارسال دوری به رقابت های لیگ برتر برگشته ام و در خدمت تیم لوازم خانگی کن هستم.

فرزان عاشورزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری رزم آور، بعد از برد تیم لوازم خانگی کن در هفته سوم لیگ برتر تکواندو، مقابل مس کرمان گفت: مدت ۴ سال از رقابت های لیگ برتر دور بودم، امسال بین پیشنهادهایی که داشتم تیم لوازم خانگی کن را انتخاب کردم که تاکنون بازیهای خوبی را پشت سر گذاشته ایم و در رده دوم جدول رده بندی هستیم.

وی درخصوص مبارزاتش در لیگ برتر امسال بیان کرد: تاکنون ۶ بازی داشتم که به جز یک بازی که حریفم در زمین نیامده بود و بازی دیگری که من با نظر کادر فنی روی شیاپ چانگ نرفتم در هر ۴ بازی رسمی برنده از میدان بیرون آمدم و تاکنون رقابت های خوبی را شاهد بوده ایم.

سونامی تکواندو که با اشاره به اینکه از عملکردش در رقابت های انتخابی تیم ملی رضایت ندارد، درخصوص این پیکارها تصریح کرد: خیلی دوست ندارم درباره مسابقات انتخابی صحبت کنم، متاسفانه در دور چهارم با اختلاف دو امتیاز بازی را واگذار کردم و نتوانستم مدال بگیرم. بعد از آن هم طبق تصمیم کادر فنی ۳۲ نفر به اردوی تیم ملی دعوت شدند که من جزو آنها نبودم.

وی در واکنش به اینکه آیا سرمربی نبودن مهدی بی باک دلیل اصلی دوری او از اردونشینان بوده است، گفت: خیر این حواشی را اصلا قبول ندارم . من در خدمت تیم ملی کشورم هستم و هر زمانی که کادر فنی صلح بدانند در ترکیب می روم و با تمام قدرت می جنگم اگر هم که تصمیم بر دوری من باشد می پذیرم.

تکواندوکار نام آشنای کشورمان درخصوص اینکه چرا مدتی است ، از دوران اوجش فاصله گرفته، توضیح داد: این ویژگی ورزش حرفه ای است و بالا و پایین زیاد دارد ، شک نکنید که دوباره به تیم ملی برمی گردم و دوباره به روند مدال آوری ام در رویدادهای بین المللی ادامه می دهم.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید