www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۲۲ 1397/10/30

طیبی: دلیل گلایه برخی مربیان را نمی دانم/ فدراسیون برای سمینار آدام کوشیر پرتال ثبت نام گذاشت

ایمان طیبی ، ملی پوش سابق بوکس ایران که مدتی است وارد عرصه مربیگری شده بعد از پایان کلاس مربیگری که با حضور مدرس فدراسیون جهانی برگزار شده بود، گفت: نمی دانم چرا برخی از مربیان از نحوه دعوت فدراسیون گلایه دارند. برای این کلاس در سایت فدراسیون پرتال ثبت نام گذاشته بودند و هرکس تمایل داشت می توانست شرکت کند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور؛ سمینار مربیگری بوکس با حضور « آدام کوشیر» مدرس فدراسیون جهانی به مدت یک هفته در تهران با حضور ۶۳ مربی برگزار شد. این در حالی است که تعدادی از مربیان از اینکه برای حضور در این سمینار دعوت نشده بودند، ابراز نارضایتی کردند.

ایمان طیبی ، بوکسور سابق تیم ملی کشورمان که مدتی است در عرصه مربیگری فعالیت می کند ، یکی از مربیانی بود که در این دوره آموزشی حضور داشت، وی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری رزم آور ، در خصوص نحوه دعوتش به این کلاس ها گفت: من با دعوت فدراسیون بوکس در این سمینار شرکت کردم، البته پیش از آن برای کلاس مدرسی هم ثبت نام کرده بودم و مدرک تحصیلی ام کارشناسی ارشد تربیت بدنی است؛ فکر می کنم تمهیدات فدراسیون این بود که مربیان برتر سراسر کشور در این دوره شرکت کنند و ما شاهد بودیم که تمامی استان ها در این دوره نماینده داشتند.

وی در واکنش به اعتراض برخی از مربیان درباره نحوه دعوت به این دوره مربیگری اظهار داشت: دلیل اینکه برخی گلایه دارند را متوجه نمی شوم، تا جایی که من می دانم فدراسیون بوکس برای این سمینار یک پرتال ثبت نام تهیه کرد تا کسانی که تمایل دارند و واجد شرایط هستند ، شرکت کنند، حتی من در روز آخر هم دیدم که هنوز ظرفیت کلاس تکمیل نشده بود و جا داشت که مربیان بیشتری آمادگی خود را اعلام کنند.

بوکسور سابق تیم ملی با بیان اینکه نباید در یک زمان کوتاه انتظار عنوان شدن تمامی مسائل را داشت، درخصوص دوره مربیگری آدام کوشیر گفت: کوشیر ، رئیس کمیته مربیان آیبا (فدراسیون جهان بوکس) است و تمامی مربیان آماتور دنیا زیر دست او تعلیم می بینند، این مدرس بین المللی از بوکس پایه شروع کرد و تمامی تلاشش را به کار بست تا در این مدت محدودی که در ایران است بسیاری از مسائل مربیگری را پوشش دهد که البته نباید انتظار داشت در یک هفته همه مسائل عنوان شده باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نمی شد مدت سمینار بیشتر از یک هفته باشد ، اظهار داشت: هدف فدراسیون این بود که با دعوت از مربیان برتر بوکس کشور، وحدت رویه ای را ایجاد کند و به هدفش هم رسید که البته فکر می کنم این دوره قرار است در چندین نوبت تکرار شود؛ اگر سمینار بیش از یک هفته طول می کشید حسابش را بکنید که همه شرکت کنندگان شاغل بودند و توان اینکه بیش از ۷ روز در مرخصی باشند نبود.

طیبی افزود: از سوی دیگر با افزایش تعداد روزهای سمینار مربیگری، فدراسیون متحمل هزینه های بیشتری می شد و مجبور بود آن را از شرکت کنندگان بگیرد که هزینه ها سرسام آور می شد و ممکن بود عده ای توان پرداخت آن را نداشته باشند و تعداد شرکت کنندگان پایین می آمد.

ملی پوش سابق تیم ملی در بخش پایانی صحبت هایش اعلام کرد که در حال حاضر در باشگاهش در شیراز مشغول مربیگری است.

شنیده ها حاکی از آن است که طبق توافقاتی که بین آدام کوشیر و مسئولان فدراسیون بوکس کشورمان انجام شده، « کوشیر» اسفند سال جاری در چارچوب تورنمنت بین المللی چابهار دوباره به ایران سفر می کند و یک دوره کلاس مربیگری تک ستاره برای مربیان ایران برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید