www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۲۱ 1399/04/07

شرط سنگین مایک تایسون برای مبارزه با تایسون فیوری!

مایک تایسون برای انجام مبارزه برابر تایسون فیوری، پانصد میلیون دلار درخواست کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، به نظر می رسد علاوه بر جان جونز (قهرمان دسته نیمه سنگین وزن UFC) فوق ستاره های دیگری هم برای مبارزه برابر مایک تایسون پیشنهاد شده اند.

بنا به گفته تایسون فیوری قهرمان حال حاضر دسته سنگین وزن بوکس جهان (WBC)، اخیراً گفتگوهایی بین او و تیم تایسون برای انجام یک مبارزه انجام شده که البته “مایک آهنی” خواهان مبلغ هنگفت و دیوانه واری برای ورود به رینگ شده است.

“جریان این بود که آدم های مایک تایسون با من تماس گرفتند. من و مایک با هم یک تماس تلفنی داشتیم، قطعاً صحبت هایی که انجام دادیم جدی و واقعی بود ولی هیچ چیزی از این صحبت ها تحقق پیدا نکرد. مبلغ اصلی مبارزه را برای مایک تایسون پیشنهاد کردند و در برابرش مبلغی هم برای من تعیین کردند. مایک تایسون درباره ی پانصد میلیون دلار دستمزد صحبت می کرد. چیزی که روی کاغذ شبیه یک شوخی و دیوانگی است. هیچ چیزی رخ نداده و هیچ اتفاقی هم نیافتاد. این همه ماجرا بود. فکر می کنم همه از آن جریان رد شدند. در حال حاضر ESPN به من مبلغ ده میلیون دلار برای انجام مبارزه پیشنهاد کرده است.”

فیوری ۳۱ ساله اوایل سال ۲۰۲۰ توانست در ریمچ برابر دیانتی وایلدر در راند هفت با ناک اوت فنی پیروز شود. او با کسب این پیروزی توانست خود را بهترین بوکسر سنگین وزن در ورزش امروز معرفی کند و اسم خود را به عنوان یکی از ستارگان بزرگ دنیای بوکس در دسته ی سنگین وزن در طی سالیان ثبت نماید. و با توجه به کارنامه فیوری، مبارزه او برابر مایک تایسون افسانه ای منافع زیادی را هم میتوانست برای فیوری به همراه داشته باشد. با این وجود فیوری می داند که رویارویی به عنوان قهرمان سنگین وزن برابر مایک تایسون برایش زیاد خوشایند نخواهد بود و بوکسر بریتانیایی این مبارزه را برای خودش دو سر باخت می داند.

“من فقط دوست داشتم کمی رینگ بوکس را با مایک تایسون سهیم شوم و کمی در کنار هم حرکت کنیم. این کار از اون دسته کارهایی هست که انجام بشه اگر پیروز بشی لعنتی هست، اگر شکست بخوری لعنتی هستی. مایک تایسون هنوز سریع و قدرتمند هست و معتقدم هنوز هم میتواند خطرناک باشه. اگر او چند ضربه روانه من کرد، مردم می گوید هی ببین تایسون فیوری خوب نیست و یک مرد ۵۳ ساله او را له و لورده کرد. ولی حتی اگر من در راند اول مایک تایسون رو بزنم پهلوان پنبه لقب می گیرم. پس در نتیجه این مبارزه برای من وضعیت دوسر باخت است. ممکن است از این مبارزه من هم درآمدی کسب کنم اما من نیازی ندارم این پول را برابر کسی که دوران اوجش را گذرانده کسب کنم.”

در حالی که مبارزه تایسون فیوری و مایک تایسون می تواند ایده جذابی باشد ولی احتمالاً هیچوقت شکل نخواهد گرفت. آخرین مبارزه تایسون در رینگ به سال ۲۰۰۵ باز می گردد. و اگرچه او در ویدیوهای اخیری که از خودش منتشر کرده بسیار خطرناک و آماده نشان می دهد ولی به دلیل برتری قد و قامت جیپسی کینگ احتمالاً باز هم در مبارزه با فیوری نمیتوانست ضربات مشت خود را به چانه او برساند. حال اگر فیوری را از این لیست کنار بگذاریم چه کسی می تواند برابر مایک تایسون قرار گیرد؟ اصلاً آیا پانصد میلیون دلار برای مبارزه بازگشت تایسون منطقی است؟ شما در این مورد چه فکر می کنید؟

آخرین اخبار