www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۴۳ 1397/11/08

سوپر لیگ جودو فردا قرعه کشی می‌شود

مراسم قرعه کشی اولین دوره رقابت‌های سوپر لیگ جودو باشگاه‌های کشور فردا سه شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، این رقابتها تحت عنوان گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران فردا نهم بهمن ماه با حضور سرپرستان و نمایندگان باشگاه‌های جودوی کشور برگزار می‌شود.

سعید قمی رئیس سازمان لیگ جودو کشور، از حضور قهرمانان ملی و بین‌المللی جودو و اعمال آخرین قوانین و مقررات فدراسیون جهانی جودو و همچنین بهره‌مندی از حضور برجسته ترین داوران بین‌المللی جودو در این مسابقات خبر داد.

قمی در ادامه بیان کرد: از آن‌جایی که لیگ امیدهای کشور برای پشتوانه سازی و حمایت از تیم‌های ملی و تقویت انگیزه در میان جوانان کشور راه اندازی و برگزار شده است، پس از بررسی‌های به عمل آمده به این نتیجه رسیدیم که برگزاری مسابقات سوپرلیگ که حرفه‌ای ها و بهترین‌های جودو کشور در آن حضور دارند، می‌تواند اقدامی موثر و کارآمد باشد و امیدوارم در این مسابقات شاهد رقابتی جدی بین تیم‌های شرکت‌کننده باشیم.

مراسم قرعه کشی اولین دوره مسابقات سوپرلیگ جودو فردا نهم بهمن ماه راس ساعت ۱۶ در محل سالن جلسات فدراسیون جودو برگزار می‌شود.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.