www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۰:۳۰ 1395/02/21

سه سهمیه ریو را در آلماتی قطعی می کنیم/حضور در باکو اهمیت داشت

مدیر فنی تیم ملی جودو گفت: در آخرین میدان برای کسب امتیاز ورودی المپیک نتایج بهتری از باکو برای قطعی کردند هر سه سهمیه المپیک ریو کسب خواهیم کرد. محمد رضا رودکی با بیان مطلب فوق به پایگاه خبری رزم نیوز گفت: رقابتهای گراند اسلم باکو یکی از مسابقات سطح بالای جودو روز دنیاست که در […]

مدیر فنی تیم ملی جودو گفت: در آخرین میدان برای کسب امتیاز ورودی المپیک نتایج بهتری از باکو برای قطعی کردند هر سه سهمیه المپیک ریو کسب خواهیم کرد.

محمد رضا رودکی با بیان مطلب فوق به پایگاه خبری رزم نیوز گفت: رقابتهای گراند اسلم باکو یکی از مسابقات سطح بالای جودو روز دنیاست که در این دوره نیز با حضور پرتعداد جودوکاران از  کشورهای صاحب جودو که اغلب رنکنیگ دار بوده و برای تثبیت جایگاه خود برای حضور در رقابتهای مسترز مکزیک به میدان آمده بودند در سطح فنی بالای برگزار شد.

وی افزود: فاصله مسابقات قهرمانی آسیا و رقابتهای باکو بسیار کم بود و جودوکاران کشورمان برای ریکاوری بدنی و دوره تمرین آماده سازی اندک بود. حضور ما در این مسابقات خیلی مهم بود که هم امتیاز از دست ندهیم و همین که شانس داشتیم که اگر خجسته خوب کار می کرد می توانستم سهمیه خود را ارتقا دهیم. البته این جودوکار با توجه با سن و سال خود حضور خوبی داشت.

مدیر فنی تیم ملی افزود: نرفتن ما به این مسابقات مضرات بیشتری داشت. برنامه ریزی ما برای افزایش سهمیه بود و الان نسبت به همین شرایط شاهد حداقل افت نفرات تیم خود در جدول بودیم. الان جواد محجوب رنکنیگ ۲۱ را دارد و سعید ملایی ۲۲ است.

رودکی با اشاره به دلایل ذکر شده عنوان داشت: نسبت به شرایطی که تشریح شد هدف ما بیشتر از آنکه کسب مدال در باکو باشد ، رسیدن به امتیاز بود تا حداقل رنکینگ های فعلی را حفظ کرده و نفرات ما از لیست ۲۲ نفر خارج نشوند و بتوانیم سهمیه قاره ای خود را نیز نگه داریم که همین اتفاق هم افتاد.

رودکی در خصوص برنامه ادامه کار تیم ملی هم گفت: کمپ تمرینی باکو با حضور جودوکاران حاضر در این رقابتها از روز گذشته آغاز شد و بعد از حضور در این تمرینات راهی قزاقستان می شویم تا در آخرین مسابقه برای کسب امتیاز ورودی المپیک شرکت کنیم. امیدورام نفرات تیم نمایش قابل قبولی داشته باشند تا بتوانیم سهمیه های خود را قطعی کنیم.

وی به شکست علیرضا خجسته هم اشاره کرد و گفت: نباید از این جوان با آتیه انتظاری فراتر از حد انتظارداشته باشیم. رقابتهای باکو مسابقاتی در سطح جهانی است و نباید از جوانی که حتی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را تجربه نکرده انتظار مدال در این رقابتها را داشت. او یکی از آینده های جودوست و عمکلرد قابل قبولی داشت.1721588

مدیر فنی تیم ملی جودو در مورد تکلیف سرمربی تیم ملی به پایگاه خبری رزم نیوز  گفت: اکنون بحث مربی یا سرمربی تیم ملی نیست اکنون شرایط خیلی خاصی را در تیم ملی تجربه می کنیم. بعد از برکناری زارعیان و زمانی که هنوز من نیامده بودم دکتر خدابخش ، ملک محمدی و خسروی نژاد را به عنوان مربی تخصصی محجوب و ملایی انتخاب کرد. به دلیل نزدیکی به مسابقات قهرمانی آسیا شرایط ویژه ای داشتیم که از منصوری خواستیم مسئولیت تیم آسیایی را برعهده بگیرند که ایشون هم قبول کردند و در مدت زمانی که در اختیار داشتند نتیجه بدی هم نگرفتند.

رودکی افزود: منصوری به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان تیمی تشکیل داده بود که در آن مقطع تیم بزرگسالان را شکست داده بود و چند جودوکار جوان آن تیم عضو اصلی تیم بزرگسالان شدند به همین دلیل این تصمیم اتخاذ شد و خجسته هم از نفرات همان تیم نقره آسیا را کسب کرد.

وی در پایان گفت: برای انتخاب سرمربی تیم ملی باید یک کارشناسی شده و با تحقیق بیشتر تصمیم بگیریم. آن زمان که می آمدیم و هدایت تیم ملی را روی اسم ها به یک نفر سپرده و بعد از چند سال آزمون و خطا دوباره دست به تغییر می زدیم گذشته ،باید با حوصله بررسی کرده و تصمیمی بگیرم که برای تیم ملی مفید باشد. بعد از مسابقات آلماتی و روشن شدن وضعیت سهمیه ها در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

به نقل از خبرگزاری مهر

Tel-razmavar1

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید