www.khabarrazmavar.ir

برگزاری اولین جلسه کمیته فنی فدراسیون بوکس با حضور استکی

شناسه خبر : ۱۴:۳۱ 1396/11/01

سرمربی تیم جوانان مشخص شد

بعد از روی کار آمدن حسین ثوری به عنوان رئیس فدراسیون بوکس، اولین جلسه کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم جوانان تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، بعد از اینکه حسین ثوری به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو انتخاب شد و پس از ۲۸ سال روی صندلی احمد ناطق نوری نشست در اولین اقدام خود بابک بردبار را به عنوان رئیس کمیته داوران انتصاب کرد و قرار است به زودی رؤسای سایر کمیته ها هم انتخاب شوند.

وی راه پر پیچ و خمی را برای سر و سامان دادن به اوضاع فعلی فدراسیون پیش رو دارد و به همین سبب قصد دارد یک خانه تکانی اساسی در فدراسیون به راه بیندازد.

روز گذشته ۳۰ دی ماه اولین جلسه شورای فنی فدراسیون بوکس به منظور تعیین سرمربی جدید تیم ملی جوانان برگزار شد، یکی از نکات قابل توجه در این جلسه حضور علیرضا استکی مربی باسابقه بوکس ایران و طرفدار روح الله حسینی و رقیب ثوری در انتخابات فدراسیون بود.

انصاری سرمربی تیم ملی جوانان شد

حسین ثوری، در خصوص جلسه شورای فنی به خبرنگار رزم آور گفت: در این جلسه ۱۳ نفر حضور داشتند که سعی کرده بودیم کسانی را که سابقه زیادی در رشته ورزشی بوکس و کمک به این رشته المپیکی دارند به شورای فنی دعوت و از پیشنهادات آنها استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: پس از این جلسه ، طبق آرا عبدالرضا انصاری به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان بوکس انتصاب شد، وی پیش از این هم سابقه مربی گری تیم ملی جوانان و بزرگسالان بوکس را در کارنامه داشته و جزو همین خانواده است.

رئیس فدراسیون بوکس درباره رویداد پیش روی تیم ملی جوانان گفت: جوانان ما رقابت های قهرمانی آسیا تایلند را در پیش رو دارند که فروردین ماه سال ۱۳۹۷ برگزار می شود.

ثوری درباره علت حضور علی رضا استکی در جلسه شورای فنی را اینطور توضیح داد: استکی از مربیان باسابقه بوکس است و سعی کرده ایم در جلسه کمیته فنی یک نماینده از مخالفان هم داشته باشیم، هدف همه ما کمک به بوکس و برگرداندن آن به روزهای اوج است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.