www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۳۴ 1400/05/14

سد سنگین وزن ژاپنی چالشی بزرگ برای قهرمان ایرانی

سینا کریمیان در اولین مبارزه خود در دسته سنگین وزن به مصاف کیوتارو ژاپنی خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، سینا کریمیان قهرمان دسته کروزروِیت (۹۰- کیلوگرم) سازمان K-1 ژاپن امروز در اولین کنفرانس خبری مربوط به رویداد جایزه بزرگ کی وان یوکوهاما حضور پیدا کرد تا از حریف بعدی او رونمایی شود.

با شروع کنفرانس مشخص شد که حریف پیش روی کریمیان کسی نیست جز کیوتارو فوجیموتو عنوان دار اسبق دسته سنگین وزن K-1 که کمربند قهرمانی وزن ۱۰۰- کیلوگرم را در اختیار داشت.

سینا برای این مبارزه که ۲۹ شهریور (۲۰ سپتامبر ۲۰۲۱) برگزار می شود، می بایست به سنگین وزن برود و در یک سوپرفایت با این فایتر ژاپنی مبارزه کند.

کیوتارو فایتریست که تا سال ۲۰۱۰ در رینگ کیک بوکسینگ بزرگانی چون: پیتر آرتز، ژروم لوبَنِر، گوکان ساکی، ملوین منهوف و مایتی مو را شکست داده بود و پس از آن وارد رینگ بوکس حرفه ای شد و عناوینی چون قهرمانی سنگین وزن WBO آسیا-اقیانوسیه و قهرمانی سنگین وزن WBC-OPBF را تصاحب کرد.

کیوتارو پس از ده سال حضور در رینگ بوکس حالا مجدداً به رینگ کی وان بازگشته و پس از شروعی طوفانی در رویداد K’FESTA 4 که اوایل سال ۲۰۲۱ برگزار شد حالا باید برابر قهرمان ایرانی قرار بگیرد که به سنگین وزن آمده تا بزرگترین چالش دوران حرفه ای خود را تجربه نماید.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.