www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۰۹ 1396/10/10

ساعی برای بازگشت به فدراسیون شرط گذاشت

هادی ساعی پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران اعلام کرد: بعد از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو و انتخاب دوباره محمد پولادگر، از سایر قهرمانان خبر ندارم اما به شخصه با من تماس گرفتند و گفتند که برای همکاری به فدراسیون بازگردم.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو و انتخاب محمد پولادگر برای به دست گرفتن ریاست در چهار سال پیش رو، هادی ساعی پرافتخارترین ورزشکار المپیکی تهران روی خط رادیو آمد و در گفتگویی تند ، انتخابات را از پیش تعیین شده و ساختگی قلمداد کرد، وی حتی مدعی شده بود که مجمع هیئت مازندران و انتخاب رئیس جدید هیئت به این دلیل به هم خورد که شانس گزینه مخالف پولادگر بیشتر و ممکن بود در مجمع انتخاباتی به ضرر رئیس باشد.

هادی ساعی با گذشت چند روز به نظر می رسد تا حدودی آرامتر شده است چرا که در برنامه تلویزیونی رکورد روی خط آمد و انتخابات دوباره محمد پولادگر به عنوان رئیس فدراسیون را تبریک گفت .

ساعی در واکنش به این سوال که آیا شما و قهرمانان دیگر قرار است به فدراسیون بازگردید یا خیر، گفت: من از سایر قهرمانان تکواندو بی خبر هستم اما به شخصه از فدراسیون با من تماس گرفتند و خواستند که برگردم ، اما باید بگویم من تنها نیستم بسیاری از قهرمانان به خاطر من از فدراسیون دور بودند نمی شود که من برگردم و آنها بیرون باشم، به علاوه اینکه برای موفقیت و نتیجه گرفتن من به تنهایی که نمی توانم کاری از پیش ببرم، نیاز دارم که برخی افراد و شرایط برایم فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: من دینی برگردن خود ندارم ولی باز هم اگر کمکی باشد که از دستم بربیاید انجام می دهم و به تکواندو کشور کمک خواهم کرد تا به روزهای اوجش بازگردد.

دارنده مدال طلای المپیک افزود: تنها راه کمک به تکواندو ایران و بازگشت به روزهای اوج، همدلی بین قهرمانان ، پیشکسوتان و فدراسیون نشینان است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید