www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۰۸ 1395/02/06

رودکی: سرمربی ازبک امشب وارد تهران می‌شود/قراردادمان تا المپیک خواهد بود

مدیر تیم‌های ملی جودو گفت: سرمربی ازبک در صورت تفاهم تا رقابتهای المپیک هدایت ملی‌پوشان المپیکی ایران را بر عهده خواهد داشت و در صورت کسب نتایج خوب در این رقابت‌ها قرارداد بلند مدت با وی امضا می‌کنیم. محمد رضا رودکی در گفت‌وگو با پایگاه خبری رزم نیوز ، با بیان اینکه سرمربی ازبک برای […]

مدیر تیم‌های ملی جودو گفت: سرمربی ازبک در صورت تفاهم تا رقابتهای المپیک هدایت ملی‌پوشان المپیکی ایران را بر عهده خواهد داشت و در صورت کسب نتایج خوب در این رقابت‌ها قرارداد بلند مدت با وی امضا می‌کنیم.

محمد رضا رودکی در گفت‌وگو با پایگاه خبری رزم نیوز ، با بیان اینکه سرمربی ازبک برای گفتگو با مسئولان فدراسیون جودو برای بر عهده گرفتن سرمربیگری تیم ملی امشب (دوشنبه) وارد تهران خواهد شد اظهار کرد: این مربی 60 ساله ازبک آخرین بار هدایت تیم ملی سوریه را بر عهده داشته و در حال حاضر فکر می‌کنم دو تا سه سالی می‌شود که هدایت تیمی را بر عهده ندارد اما از بهترین مربیان جودو در ازبکستان است و تجارب بسیار بالایی بواسطه سال‌ها فعالیت در تیم‌های مختلف دارد که می‌تواند آن‌ها را در اختیار جودوکاران ایران قرار دهد.

مدیر تیم‌های ملی جودو افزود: قرار است این مربی یک هفته از نزدیک تیم ملی را زیر نظر بگیرد و پس از بررسی شرایط دو طرف درباره انعقاد قرارداد تصمیم نهایی را بگیریم.

وی درباره تغییرات مداوم در کادر فنی تیم ملی و اینکه آیا این موضوع باعث تاثیر مخرب بر عملکرد جودوکاران در فاصله 100 روز مانده تا رقابت‌های المپیک خواهد شد یا خیر گفت: قطعا این اتفاق خوبی نیست اما با توجه به اینکه خجسته نیز پس از حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به کسب سومین سهمیه المپیک برای ایران شد نمی‌توانستیم برای او نیز مانند محجوب و ملایی مربی اختصاصی به کار بگیریم چرا که این موضوع منطقی نبود و باعث لطمه بر انسجام تیمی می‌شد.

دارنده مدال طلای آسیا خاطرنشان کرد: متاسفانه فدراسیون قبلی فقط ملایی و محجوب را به تورنمنت‌های خارجی اعزام می کرد چراکه فقط در فکر کسب دو سهمیه بودند. خوشبختانه خجسته عملکرد خوبی در رقابت‌های قهرمانی آسیا داشت و سومین سهمیه را نیز برای ایران بدست آورد و حتی شانس کسب چهارمین سهمیه را نیز داشتیم. بنابراین باید در شیوه هدایت ملی‌پوشان المپیکی تجدید نظر می کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خسروی‌نژاد و ملک محمدی مربیان اختصاصی جواد محجوب و سعید ملایی دو تن از المپیکی‌های جودوی ایران به کار خود در کنار مربی ازبک ادامه خواهند داد یا خیر نیز گفت: به سرمربی ازبک گفتیم باید کمک مربیان خود را از بین مربیان تیم ملی انتخاب کند و او نمی‌تواند از مربیان خارجی یا دیگر مربیان ایرانی در کادر خود استفاده کند.هدف مهم ما از حضور این مربی در ایران این است که او دانش و تجربیات خود را در اختیار مربیان ایرانی قرار دهد.

رودکی در پایان درباره مدت زمان قرارداد این مربی با فدراسیون جودو نیز تاکید کرد: در صورت تفاهم تا رقابت‌های المپیک با این مربی قرارداد امضا می‌کنیم.اگر عملکرد او در رقابت های المپیک رضایتبخش بود قرارداد بلند مدت با وی امضا خواهیم کرد.

منبع:خبرگزاری ایسنا Tel-razmavar1

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.