www.khabarrazmavar.ir

رقابتهای مسترز روسیه؛

شناسه خبر : ۱۴:۴۴ 1396/09/27

دست ملایی به برنز هم نرسید/ جودو ایران محتاج یک خانه تکانی در تیم ملی

رقابتهای مسترز روسیه در حالی به کار خود پایان داد که تیم دو نفره ایران با وجود حضور سعید ملایی در حسرت حتی یک مدال برنز باقی ماند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، رقابتهای مسترز روسیه با حضور ۲۱۴ جودوکار از ۴۱ کشور به میزبانی سن پترزبورگ برگزار شد و تیم دو نفره ایران متشکل از محمد بریمانلو و سعید ملایی نتوانستند به مدال دست یابند و ناکام تاتامی را ترک کردند. با برگزاری این مسابقات، پرونده رقابتهای بین المللی در سال ۲۰۱۷هم بسته شد.

در این پیکارها بریمانلو باز هم سریال شکست های خود در مسابقه اول را ادامه داد و در همان دور نخست مبارزه را واگذار و خیلی زود با مسابقات وداع کرد!

سعید ملایی هم طبق معمول حضورش در رقابت های بین المللی مطابق انتظاراز رسیدن به فینال بازماند و در یک قدمی برنز بود که تمام معادلات این بار به هم خورد و وی حسرت به دل برنز مسابقات مسترز ماند و تیم ایران دست خالی این پیکارها را ترک کرد.

بررسی عملکرد نمایندگان ایران در تاتامی سن پترزبورگ

محمدمحمدی بریمانلو در وزن ۷۳- کیلوگرم همان دور نخست و در پیکار با «آرتور مارگلدیون» از کانادا بازنده شد و از دور مسابقات کنار رفت. مشخص نیست کادر فنی تیم ملی جودو در باخت های متعدد وی در مسابقات برون مرزی چه دیده است که حاضر نیست جای او را به جوانان خوش آتیه بدهد شاید جودو ایران از این باتلاق نجات یابد!

در روز دوم مسابقات مسترز، سعید ملایی با رنکینگ ۲ دنیا در مبارزه نخست مقابل «دومنیک ریسل» آلمانی به برتری دست یافت. این آلمانی با رنکینگ ۱۸ دنیا، نایب قهرمانی اروپا و مدال نقره گرندپری را در کارنامه داشت.

ملایی در ادامه «سانتوس» از برزیل را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت اما در این مرحله و در پیکار با «لاپیناگوف» از روسیه بازنده شد و طبق معمول به دیدار رده بندی رفت! اما در این دیدار نتوانست مقابل «خوباتسف» دیگر جودوکار روس برنده تاتامی را ترک کند و از کسب مدال برنز بازماند.

با بسته شدن پرونده رقابت های بین المللی سال ۲۰۱۷ و ناکامی های متعدد و تکراری جودو ایران در رقابت ها انتظار می رود فدراسیون نشینان برای سال ۲۰۱۸ برنامه های بهتری را تدوین کنند، مشخص نیست کادر فنی به چه دلیل به جای برگزاری رقابت های انتخابی و جذب استعدادهای جدید و یا استفاده از کسانی مانند حمیدرضا ملک زاده ، پی در پی از اشخاص خاصی در ترکیب استفاده می کند که تنها ثمره اعزام هایشان گرفتن عکس های یادگاری است و دیگر هیچ ! اگر فدراسیون نشینان برنامه ریزی بهتری را در دستور کار قرار ندهند باید منتظر از دست دادن تک ستاره هایی مانند سعید ملایی هم باشیم .

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ۲۰۱۷ فدراسیون جودو باید یک خانه تکانی اساسی در تیم ملی به راه بیندازد!

انتهای پیام/

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید