www.khabarrazmavar.ir

با تاکید بر اینکه مکاتبه‌ای با فدراسیون جهانی نداشته

شناسه خبر : ۱۵:۳۴ 1397/07/30

درخشان: ابلهانه است فکر کنند فدراسیون جهانی متوجه داخل نیست/ جلوی تعلیق را می‌گیرم

رییس فدراسیون جودو با تکذیب این موضوع که با فدراسیون جهانی برای برکناری‌اش مکاتبه کرده، گفت: اینکه فکر می‌کنند فدراسیون جهانی متوجه این موضوع نشود ابلهانه است. من حتی جلوی تعلیق جودوی ایران را هم می‌گیرم.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، محمد درخشان در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، درباره اینکه ادعا می‌شود فدراسیون جودو اقدام به مکاتبه با فدراسیون جهانی این رشته کرده و آن‌ها را در جریان کنار رفتن اجباری خود از ریاست فدراسیون توسط دولت کرده است، اظهار کرد: همانطور که قبلا هم با ایسنا مصاحبه کردم باز هم اعلام و تاکید می کنم کاملا تابع قانونم و چمدانم را بسته و آماده رفتن از جودو هستم. حتی اگر همین الان هم این قانون تغییر کند نیز دیگر حاضر به کار در فدراسیون جودو نیستم و از جودو می‌روم.

رییس فدراسیون جودو با بیان اینکه کاملا با وزارت ورزش برای رفتن از فدراسیون و آمدن فرد جدید همانگ است گفت: افرادی که ادعا می‌کنند من با فدراسیون جهانی مکاتبه کرده‌ام کسانی هستند که می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و خودشان را مطرح کنند. اصلا چنین موضوعی صحت ندارد و من قطعا از فدراسیون رفتنی هستم. درخشان دیگر رییس فدراسیون جودو نیست و آماده رفتنم. متاسفانه برخی افراد خواسته یا ناخواسته دنبال اهداف سوء هستند و این افراد کذاب هستند. ان‌شاءالله خداوند آن‌ها را عذاب دهد که این دروغ‌ها را به من نسبت می‌دهند.

وی در پاسخ به این سوال که با این اوصاف فدراسیون جهانی چگونه در جریان این موضوع قرار گرفته و نامه‌ای تند به مسئولان ورزش ایران ارسال کرده است گفت: اینکه فکر می کنند فدراسیون جهانی متوجه این نقل و انتقالات نشود ابلهانه است اما باید به نحوی کار مدریت شود و جلو برود که ورزش ایران آسیبی نبیند. اینکه من گفته باشم دولت من را مجبور به کناره‌گیری کرده دروغ محض است. مگر می شود این کار را در پستو انجام داد و فدراسیون جهانی مطلع نشود اما باید جلوی آسیب آن را با درایت گرفت.

درخشان در ادامه گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هیچ مشکلی در این‌باره از سوی من وجود ندارد و آماده‌ام با صلح و صفا میز ریاست را به فرد مورد نظر وزارت ورزش تحویل دهم و دنبال زندگی‌ام بروم. قرار است بزودی سرپرست تعیین شود و کارها طبق قانون پیش برود. من از همان ابتدا هم برای تمکین در قبال قانون اعلام آمادگی کردم و حتی خود ایسنا نیز در مطلبی که منتشر کردید از این اظهار نظر من و افراد دیگر مثل صبور به نیکی یاد کردید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به نامه تند فدراسیون جهانی، امکان تعلیق جودوی ایران وجود دارد یا خیر؟ گفت: جودو ایران قبلا ۲ بار تعلیق شد که هر ۲ بار من با رایزنی‌هایی که داشتم جلوی آن را گرفتم، یک‌بار پس از آمدن رستگار که تیم ۴۲ نفره ایران را از چین تایپه بازگرداندند و جودوی ایران تعلیق شد که من آن را حل کردم، یک‌بار هم وقتی رضوی بخاطر داوری مینوکده در مبارزه جودوکار اسراییلی اقدام به برکناری مینوکده کرد که جودو تعلیق شد باز هم من جلوی آن را گرفتم.

درخشان گفت: قطعا این بار هم این‌کار را انجام می‌دهم و آن را وظیفه‌ام می‌دانم. یقینا در صورت ایجاد خطر جلوی تعلیق جودوی ایران را می گیرم و با رایزنی‌هایی که مخصوص خودم است جلوی تعلیق جودوی ایران را می‌گیرم.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید