www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۰:۴۷ 1399/10/08

خرم: اردوهای پنجاک‌سیلات و سامبو از بهمن آغاز می‌شود

نایب‌رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی گفت: طبق برنامه ریزی های قبلی مقرر است تا اردوهای تیم ملی از بهمن با حفظ پروتکل‌های بهداشتی شروع شوند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، همایون خرم در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در خصوص برنامه‌های پیش‌رو فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، اظهار داشت: برای شرکت دو تیم پنجاک‌سیلات و سامبو در بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی به دنبال این هستیم تا شرایط را به گونه‌ای آماده کنیم تا اردوها را با نفرات منتخب آغاز کنیم. برهمین اساس تمامی هیأت‌های استانی مسابقات خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان‌های خود برگزار خواهند کرد. فیلم رقابت فینال اوزان مختلف تعیین شده را به فدراسیون ارسال می‌کنند و سپس فیلم‌ها توسط اعضای تیم فنی بازبینی می‌شوند تا در نهایت نفرات برتر به منظور حضور در اردوی آماده‌سازی به تیم ملی دعوت شوند.

نایب‌رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در مورد آغاز زمان اردوهای تیم ملی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های سازمان تیم‌های ملی فدراسیون انجمن‌های ورزش های رزمی قرار بر این شد تا با حفظ پروتکل‌های بهداشتی اردوهای تیم ملی از بهمن شروع شود.

وی با اشاره به اینکه تغییری در برنامه زمانبندی بازی‌های داخل سالن آسیا و هنرهای رزمی 2021 در تایلند اعمال نشده است، عنوان کرد: هنوز از سوی شورای المپیک آسیا و کمیته برگزاری این بازی‌ها در مورد تعویق برنامه‌های این رقابتها اطلاع رسانی نشده است. از این رو قرار است طی روزهای 21 تا 30 می 2021 (31 اردیبهشت تا 9 خرداد 1400) در بانکوک برگزار شود.

خرم در پاسخ به این سوال که از چه زمانی مسابقات لیگ انجمن‌های ورزش‌های رزمی استارت خواهد خورد،خاطرنشان کرد: در مورد برگزاری رقابت های لیگ‌مان هم قرار است تا هفته جاری با مسئولان سازمان لیگ فدراسیون جلسه داشته باشیم تا موارد پیش رو را بررسی کرده و تصمیمات نهایی را به منظور برگزاری لیگ سال 99  انجمن‌های ورزش‌های رزمی بگیریم.

آخرین اخبار