www.khabarrazmavar.ir

کدام پشتوانه سازی در جوجیتسو انجام شده /

شناسه خبر : ۱۸:۱۹ 1400/09/25

حمیدی: قهرمان جهان حالا در آسیا هم حرفی برای گفتن ندارد

قهرمان سابق جوجیتسو جهان گفت: سوءمدیریت مسئولان انجمن جوجیتسو باعث شده تیم قهرمان جهان، حالا در سطح آسیا هم حرفی برای گفتن نداشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، “محسن حمیدی” ضمن بیان این مطلب افزود: جوجیتسو ایران در سال های گذشته بهترین نتایج را کسب می کرد و ما حتی در رده تیمی نیز قهرمان دنیا شدیم، اما در مسابقات آسیایی اخیر تنها در دو استایل فقط ۶ ورزشکار داشتیم. سوال اینجاست که آیا ما ورزشکار نداشتیم یا در این سال ها قهرمان نساخته ایم و یا اینکه نخواستند نفرات دیگر را هم اعزام کنند؟

وی افزود: نتیجه سوءمدیریت آقایان در انجمن جوجیتسو این شده که تیم قهرمان جهان حالا در آسیا هم حرفی برای گفتن ندارد و به تایلند و عراق هم می بازد.

قهرمان مسابقات جهانی هنرهای رزمی ادامه داد: ما نسل طلایی جوجیتسو ایران بودیم که در هر رویدادی طلا می گرفتیم، اما حالا به دلایل مختلف در تیم ملی حضور نداریم. نفرات جایگزین ما چه کسانی هستند؟ مربیان کدام پشتوانه سازی و قهرمان پروری داشته اند؟ چرا کادر فنی تیم های ملی در قرق چند مربی خاص است؟

حمیدی با بیان این که چرا مسئولان ورزش در مورد ورزش جوجیتسو ورود نمی کنند، اظهار داست: مشکلاتی از جمله: عدم تعامل با قهرمانان سابق، شفاف نبودن عملکرد انجمن، نداشتن برنامه سالانه به صورت مدون و فردگرایی به جای کار سیستماتیک، جوجیتسو پرافتخار ایران در سال های گذشته را به اینجا رسانده است.

وی افزود: هیچ ورزشی در کشور نداریم که در استانی بزرگ مثل تهران، هیات فعال نداشته باشد، اما جوجیتسو این معضل را دارد. یک جوجیتسوکار تهرانی برای گرفتن یک حکم ساده باید به کجا مراجعه کند؟ چرا احکام شرکت کنندگان در دوره های مختلف مربیگری و داوری را صادر نمی کنند؟ چرا حکم مربیگری من قهرمان جهان را نمی دهند؟

قهرمان سابق جوجیتسو جهان در پایان گفت: برای رده های سنی پایه و استعدادیابی جهت بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲، چه برنامه ریزی شده؟ چرا کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش باید جوجیتسو را برای بازی‌های ساحلی آسیا و بازی‌های داخل سالن آسیا از فهرست رشته های ورزشی خود خارج کنند؟ پاسخش مشخص است‌ سوءمدیریت آقایان در انجمن باعث شده که مسئولان به جوجیتسو اعتماد نکنند، به رشته ای که ما مدال های رنگارنگ در رویدادهای جهانی، کامنت گیمز، ورلدگیمز و مسابقات آسیایی به دست می آوردیم.

آخرین اخبار