www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۰۲ 1398/05/13

حضورم در رینگ GLORY به پیروزی در مبارزه پیش رویم بستگی دارد

ایرج عزیز پور در مصاحبه با “رزم آور” از افتخارات گذشته و اهداف آینده اش گفت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، ایرج عزیز پور مبارز سنگین وزن کشورمان که اگر نگوییم بهترین، بدون شک یکی از بهترین های تاریخ ایران است. پیشرفت و روند صعودی عزیز پور در سالیان اخیر بر هیچ کسی پوشیده نیست و همین امر باعث شد تا سراغ او برویم و گفتگویی هر چند کوتاه با وی داشته باشیم.

رزم آور: سلام ایرج جان از آخرین وضعیت خودت برامون بگو. کجا هستی و تمرینات رو به کجا رسوندی؟

ایرج عزیز پور: “سلام خدمت شما. ایران هستم و در حال تمرین هستم برای مسابقه پیش رو که در اکراین برگزار خواهد شد.”

شهریور ماه یه مبارزه سخت داری جلوی یه حریف قلدر اوکراینی که خیلی باتجربست به اسم پاوِل زوراولِف. از این حریفت چقدر شناخت داری و مبارزه رو چطور پیش بینی می کنی؟

– “بله، مبارزه سختی هستش و حریفم هم حریف خوبی هست اما انشالله به امید خدا برای پیروزی داخل رینگ می شوم و شکستش می دهم.”

برای آماده سازی خودت جهت حضور در این مسابقات FEA چه تمریناتی داشتی؟ تمریناتت متفاوت تر از قبل بوده یا همون روند قبلی رو برای آماده سازی طی کردی؟

– “نخیر، روند تمرینی من کاملاً متفاوت تر از قبل بوده و تا زمان مبارزه خیلی شدیدتر و سخت تر مشغول تمرین هستم و خواهم بود.”

روی این حریفت آنالیز هم داشتی؟ نقاط قوت و ضعفش چی هستش از دید تو؟

– “حریفم قدرت مشت زنی خوبی داره اما چون قدرت اتکایش فقط به همین ضربات مشتش هست به نظرم همین نقطه ضعفش هم خواهد بود و می توان راحت شکستش داد.”

سال گذشته تونستی یه افتخار بزرگ هم برای خودت هم برای کشورت به دست بیاری و اولین ایرانی بودی که کمربند قهرمانی سنگین وزن یه سازمان بزرگ کیک بوکسینگ مثل Kunlun Fight رو تصاحب کرد. از حس و حالت تو اون موقع بگو اون اشک هایی که بعد از قهرمانی از چشمات جاری بود.

– “واقعاً خیلی خوشحالم که توانستم چنین افتخاری برای کشورم به دست بیاورم و اولین ایرانی باشم که کمربند قهرمانی این سازمان رو به دست آورده. احساس فوق العاده ای بود که شاید نشه با کلمات توصیف کرد”.

امسال هم دوباره تو تورنمنت قهرمانی سنگین وزن کونلون فایت شرکت کردی اما متاسفانه نشد که از کمربندت دفاع کنی و تو فینال مغلوب رومَن کریکلیا شدی که سال قبلش شکستش داده بودی. دلیل باختت چی بود به نظر خودت؟

– “بله به نظرم آمادگی خوبی برای حضور در این مسابقات نداشتم و دلیلش این بود که مقدر تمریناتم کم و ناکافی بود.”

مبارزه شهریور ماهت برای کمربند قهرمانی موقت سنگین وزن سازمان FEA هستش و کمربند اصلی فعلاً دست رومَن کریکلیا هستش که دو بار جلوش مبارزه کردی. یک بار بردی یک بار هم باختی. انشالله بعد از پیروزی تو مبارزه شهریور ماه ایرج برای دومین پیروزی جلوی این قهرمان وارد رینگ میشه؟ از انگیزت برامون بگو.

– “انگیزه زیادی برای این مبارزه دارم و بی صبرانه منتظر هستم و به امید خدا برای حمله به کمربند قهرمانی خودم را آماده می کنم.”

با توجه به اینکه فایتر باتجربه ای محسوب میشی، به امید خدا کِی شاهد حضورت تو رینگ بزرگ GLORY خواهیم بود؟

– “به امید خدا این مبارزه را پیروز بشوم انشالله بازیم در گلوری صد در صد هست. حضورم در گلوری به پیروزی در مبارزه پیش رو بستگی دارد.”

بهترین فایتر سنگین وزن حال حاضر در ایران کی هستش به نظر خودت؟

– “هیچ کس بهترین نیست.”

بین فایترهای بزرگ جهان به کدوم فایتر علاقه داری و بهترین میدونی؟ الگوی خودت تو دنیای کیک بوکسینگ چه کسی هستش؟

– “ریکو ورهوون قهرمان سنگین وزن گلوری بهترین فایتر حال حاضر دنیاست و پیتر آرتز را هم الگوی خودم و فایتر مورد علاقه من است.”

در آخر اگه پیامی برای هواداران خودت و مخاطبین رزم آور داری، خوشحال میشیم که بشنویم.

– “می خواهم بگویم که همه مردم ایران را دوست دارم و انشالله بتوانم در سازمان گلوری کمربند قهرمانی سنگین وزن را کسب کنم و افتخاری دیگر برای کشورم به دست بیاورم و در آخر هم از مجموعه رزم آور تشکر می کنم”.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.