www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۵۰ 1402/03/22

حسینی: کار سختی در هانگژو داریم/ بیمه ورزشی به انگیزه ورزشکاران کمک می‌کند

سرپرست فدراسیون بوکس‌ گفت: کار بسیار سختی در بازی‌های آسیایی هانگژو داریم اما به کسب مدال و سهمیه امید زیادی داریم.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، روح‌الله حسینی در خصوص برگزاری جلسه روسای فدراسیون‌ها با معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، اظهار کرد: جلسه خیلی خوبی بود. بخشی از موضوعات فرهنگی در خصوص کاروان اعزامی به هانگژو را بیان کردیم و بقیه روسا هم نظرات خود را گفتند و امیدوارم تاثیرگذاری خوبی برای مسابقات داشته باشد و ورزشکاران هم با کسب مدال برای کشورمان افتخارآفرینی کنند.

وی در خصوص نتایجی که تیم ملی بوکس ایران در مسابقات قهرمانی جهان به دست آورد و در پاسخ به این سوال که برنامه تیم ملی بوکس برای بازی‌های آسیایی هانگژو چیست؟ خاطرنشان کرد: پیکارهای جهانی در ۱۳ وزن است و مسابقات بازی‌های آسیایی ۷ وزن دارد که فکر می‌کنم قرار است به ما پنج سهمیه بدهند. این اتفاق با انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس همزمان شده و کار سختی در پیش داریم. پنج کشور آسیا جزو هشت قدرت اول بوکس جهان هستند و انگار بازهم به مسابقات جهانی اعزام می‌شویم.

حسینی گفت: به کسب مدال و سهمیه در بازی‌های آسیایی امیدواریم. مشکلاتی وجود دارد و امیدوارم این مشکلات مرتفع شود تا به خواسته خود برسیم.

سرپرست فدراسیون بوکس در خصوص اجرایی شدن بیمه حوادث ورزشی و درمان تکیلی انفرادی جامعه ورزش کشور به دستور وزیر ورزش و جوانان گفت: این اقدام بسیار خوبی از سوی وزیر بوده است. امیدوارم به‌زودی اجرایی شود و ورزشکاران هم بتوانند از بیمه استفاده کنند. با این اتفاق انگیزه ورزشکاران در روند کار حرفه‌ای خود بیشتر خواهد شد.

آخرین اخبار