www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۷:۳۸ 1400/05/03

تکواندوکار ایرانی با برد شروع کرد/ حسینی از سد چین‌تایپه گذشت

سومین و آخرین نماینده تکواندو ایران در بازی‌های المپیک توکیو کار خود را با پیروزی برابر نماینده چین تایپه آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، در ادامه مبارزات روز دوم از رقابت‌های تکواندو در بازی‌های المپیک و در مبارزات وزن ۶۸- کیلوگرم میرهاشم حسینی در نخستین دیدار خود به مصاف «یو جن هوانگ» از چین تایپه رفت و در نهایت ۱۸ بر ۱۵ به برتری دست یافت.

وقت اول این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت و در وقت دوم این میرهاشم بود که کار را بهتر از رقیب آغاز کرد و ۴ امتیاز گرفت و با ضربه سه امتیاز رقیب تایوانی و اخطاری که گرفت، ۷ بر ۵ نتیجه پایانی وقت دوم مبارزه پیش بود. در آغاز راند سوم تکواندوکار چین تایپه‌ای اختلاف امتیاز را جبران کرد و کار به تساوی کشیده شد، ولی میرهاشم بلافاصله با ضربه‌ای دقیق سه امتیاز گرفت و ۱۰ بر ۷ پیش افتاد. در ثانیه پایانی دو تکواندوکار تکنیک‌های متعددی اجرا کرده و در نهایت امتیاز پایانی ۱۸ بر ۱۵ به سود نماینده کشورمان ثبت شد.

وی برای حضور در مرحله نیمه نهایی باید با رشید اف از ازبکستان دیدار کند. این ازبکی توانست در راند طلایی «لی هوون دائه» نفر یک رنکینگ جهانی و دارنده سه طلای جهان را شکست دهد.

در رقابت‌های امروز ناهید کیانی در نخستین مبارزه برابر عضو ایرانی تیم پناهندگان فدراسیون جهانی رفت و در پایان نتیجه را واگذار کرد.

آخرین اخبار