www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۴۱ 1397/11/22

تکرار تراژدی باخت مصلحتی برای ملایی/ناکامی بریمانلو در سومین گام

مسابقات گرنداسلم پاریس در حالی با مدال برنز سعید ملایی به کار خود پایان داد که او مجبور شد به خاطر رودررو نشدن با نماینده رژیم اشغالگر قدس از قصد ببازد و طلا را از دست بدهد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، اولین دوره از مسابقات گرنداسلم پاریس در سال ۲۰۱۹ که  با حضور ۵۷۳ جودوکار از ۹۷ کشور از صبح روز شنبه ۲۰ بهمن‌ماه به میزبانی فرانسه آغاز شده بود ، با مدال برنز سعید ملایی به کار خود پایان داد.

 تیم ایران با ترکیب محمد محمدی بریمانلو و سعید ملایی و با سرمربیگری محمد منصوری در این پیکارها شرکت کرد.

محمد محمدی بریمانلو در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم  با رنکینگ ۱۳ دنیا دور نخست به مصاف نماینده غنا رفت و در نهایت به برتری دست یافت. بریمانلو در دور دورم نماینده سوئد با رنکینگ پنجم دنیا و نفر سوم اروپا  را نیز ضربه فنی کرد.

نماینده کشورمان در ادامه این رقابت‌ها به مصاف نماینده ایتالیا و نفر ۳۷ رنکینگ جهانی و دارنده نشان طلای المپیک ۲۰۱۶ رفت و در ثانیه‌های پایانی مقابل این جودوکار غافلگیر شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

 در دومین روز از این مسابقات، سعید ملایی نفر اول رنکینگ دنیا در وزن منهای ۸۱ کیلوگرم در وزنی که ۶۳ جودوکار حضور داشت، در نخستین دور با قرعه استراحت روبرو شد . سپس  نماینده ژاپن را در یک دقیقه و ۲۲ ثانیه  ایپون کرد.

وی در ادامه ویسزاک از آلمان را در ۲۹ ثانیه ایپون کرد و به مرحله بعدی راه یافت.

ملایی برای صعود به مرحله نیمه نهایی باید رسلان موسایف با رنکینگ ۲۰۹ دنیا از قزاقستان را شکست می داد که اصلا رقیب سختی برای او نبود اما به خاطر اینکه در مرحله بعد با نماینده رژیم اشغالگر قدس مبارزه نکند روی تاتامی بدون هیچ حرکتی ایستاد و نماینده قزاقستان او را ایپون کرد و این باخت مصلحتی اشک ملایی را درآورد.

نماینده کشورمان سپس برای کسب مدال برنز در گروه شانس مجدد ابتدا به مصاف ماتیا از بلژیک رفت و او را شکست داد و بعد از آن با غلبه بر جودوکار روسی به مدال برنز رسید.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.