www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۳:۵۲ 1402/12/16

بوکس گزینشی المپیک/ استارت رمضان‌پور با پیروزی/ پایان دور نخست با پیروزی ۵ نماینده ایران

ایمان رمضان‌پور کار خود در رقابت‌های جهانی بوکس و گزینشی المپیک را با پیروزی آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، امروز (چهارشنبه) در ادامه رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان که به میزبانی ایتالیا در حال برگزاری است، ۲ بوکسور کشورمان به روی رینگ رفتند.

بر این اساس و در رینگ B، ایمان رمضان‌پور در وزن ۹۲+ کیلوگرم با “کدی آگنس” از جزایر سیشل رقابت کرد و مقابل این حریف به برتری دست پیدا کرد. ایمان در دور بعدی با برنده نبرد نمایندگان فرانسه و بلغارستان مصاف می‌دهد.

بدین ترتیب دور نخست رقابت‌های جهانی بوکس و گزینشی المپیک پاریس در حالی به اتمام رسید که ۵ نماینده ایران برابر حریفان به برتری رسیدند.

چهارشنبه شب، پوریا امیری بوکسور وزن ۹۲ کیلوگرم ایران با “جان ماروین” بوکسور ۳۱ ساله اهل فیلیپین، دارنده مدال نقره سال ۲۰۱۹ آسیا رقابت کرد و در نهایت نتیجه را واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

سپس در رینگ B، ایمان رمضان‌پور در وزن ۹۲+ کیلوگرم، “کدی آگنس” از جزایر سیشل را شکست داد. ایمان در دور بعدی با برنده نبرد نمایندگان فرانسه و بلغارستان مصاف می‌دهد.

با این اوصاف از ۶ بوکسور اعزامی ایران، پنج ملی‌پوش (دانیال شه‌بخش، علی حبیبی‌نژاد، مسلم مقصودی، میثم قشلاقی و ایمان رمضان‌پور) در دور نخست به برتری رسیدند.

آخرین اخبار