www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۴۹ 1395/03/09

به دنبال چالشی جدید در زندگی خود بودم/ نیازی به رضایتنامه نداشتم

تکواندوکار ایرانی تیم ملی آذربایجان گفت: سالها در رشته تکواندو فعالیت کرده و پس از این دوران برای ورود به چالشی جدید برای عضویت در تیم ملی آذربایجان اقدام کردم. پیام قبادی تکواندوکاری که چندی پیش موفق شد به همراه تیم ملی آذربایجان مدال برنز قهرمانی اروپا را کسب کند در مورد علت خروجش از کشور،گفت: […]

تکواندوکار ایرانی تیم ملی آذربایجان گفت: سالها در رشته تکواندو فعالیت کرده و پس از این دوران برای ورود به چالشی جدید برای عضویت در تیم ملی آذربایجان اقدام کردم.

پیام قبادی تکواندوکاری که چندی پیش موفق شد به همراه تیم ملی آذربایجان مدال برنز قهرمانی اروپا را کسب کند در مورد علت خروجش از کشور،گفت: در ابتدا برای ادامه تحصیل راهی بلاروس شدم و در کنار تحصیل، تکواندو را نیز دنبال می کردم. شرايط در بلاروس به نحوی پيش رفت كه تصميم گرفتم با فدراسيون آذربايجان برای ادامه کار نامه نگاری داشته باشم.

وی افزود: می خواستم در کنار تحصيل به ورزش حرفه اي هم ادامه دهم. پس از قبول این درخواست براي اينكه مجوز حضور در تيم ملي آذربايجان را کسب کنم در مسابقات انتخابی شرکت کرده و به عنوان نفر اول، وارد اردوی تیم ملی این کشور شده و به مسابقات قهرمانی اروپا اعزام شدم.

تکواندوکار سابق تیم ملی امید کشورمان در خصوص اینکه چه کسی در اعزامش به آذبایجان نقش داشته است، گفت: کسی در این تصمیم و اعزام دخالت نداشت. من در حال ادامه تحصیل در بلاروس بودم. از کشور دیگری پشنهاد نداشتم و به دلیل آنکه آذربايجان قانون استفاده از لژيونر در تیم ملی کشور خود دارد، بهترین گزینه برای من بود و به همین دلیل خودم پیش قدم شده و درخواست ارسال کردم.

قبادی در مورد دريافت رضایتنامه از فدراسیون تکواندو ایران برای حضور در آذربایجان گفت: نیازی به رضایتنامه نبود. آخرین حضور من در تیم ملی ایران، رقابتهای آزاد اسپانیا قبل ار مسابقات جهانی ۲۰۱۳ بود که طلا هم کسب کردم. چون در طول سه سال گذشته هیچ حضور رسمی در تیم ملی نداشتم، طبق قانون نیازی به رضایتنامه نبود.

قبادی در مورد رقابتهای قهرمانی اروپا هم گفت: براي من كه يه مدت طولاني از كورس رقابت هاي پر فشار دور بودم خيلي سنگين بود اما در كل همه رقبایی كه مجوز حضور در المپيك را كسب كرده بودند در این رقابتها حضور داشتند. حريف فرانسوي را با سهميه المپيك و نماینده انگلستان را که سال ۲۰۱۵ نایب قهرمانی جهان شده بود شکست دادم.

وی در پایان در مورد برنامه های آتی خود گفت: با تشکر از استاد رضا مهماندوست که به بنده اعتماد کرد باید عنوان کنم که اهداف بزرگی در تکواندو دارم و با ادامه تمرینات زیر نظر این مربی با تجربه و زحمتکش به امید خدا به اهداف خود می رسم. در کنار تکواندو، برنامه های تحصیل خود را نیز ادامه می دهم و به دلیل همین فشردگی متاسفانه نمی توانم در لیگ برتر شرکت کنم.

به نقل از خبرگزاری مهر

Tel-razmavar1

آخرین اخبار