www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۰۲ 1398/07/22

برنامه مبارزات تکواندوکاران ایران در صوفیه

فدراسیون تکواندو برنامه مبارزات ۵ نماینده ایران در سومین مرحله از رقابتهای گرندپری در سال ۲۰۱۹ را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، این دوره از مسابقات جمعه هفته جاری به میزبانی بلغارستان در صوفیه و با حضور ۲۵۶ تکواندوکار از ۵۳ کشور آغاز خواهد شد. بر اساس برنامه اعلام شده جمعه ۲۶ مهرماه و در روز نخست پیکارهای اوزان ۵۸- و ۶۸- کیلوگرم مردان و ۵۷- کیلوگرم زنان برگزار می‌شود که آرمین هادی‌پوردر وزن ۵۸- کیلوگرم و میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن ۶۸- کیلوگرم نمایندگان تکواندو کشورمان هستند.

شنبه  ۲۷ مهرماه و در روز دوم، مبارزات اوزان ۸۰+ کیلوگرم مردان و ۶۷- و ۶۷+ کیلوگرم زنان انجام خواهد شد که در این روز سجاد مردانی و سعید رجبی در وزن ۸۰+کیلوگرم هوگوپوشان ایرانی هستند. ضمن اینکه در روز پایانی، یکشنبه ۲۸ مهرماه در مبارزات  اوزان ۸۰- کیلوگرم مردان و ۴۹- کیلوگرم زنان تیم ایران نماینده ای ندارد.

این رقابت ها از سری تورنمنت های ۴G فدراسیون جهانی است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می گیرد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.