www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۱۴ 1394/05/04

با تایید کناره‌گیری از فدراسیون جودو ؛ رستگار: وزارت ورزش وقت جلسه به من نداد/ باشرایط مطلوب فاصله داریم

رئیس فدراسیون جودو با تاکید بر اینکه مسئولان وزارت ورزش با درخواست وی برای برگزاری نشست مخالفت کردند گفت: در طول مدت حضور در فدراسیون جودو برای موفقیت این رشته تلاش‌های زیادی انجام شد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، محمدعلی رستگار با تائید کناره‌گیری خود از رياست این فدراسیون ضمن بیان مطلب فوق افزود: […]

رئیس فدراسیون جودو با تاکید بر اینکه مسئولان وزارت ورزش با درخواست وی برای برگزاری نشست مخالفت کردند گفت: در طول مدت حضور در فدراسیون جودو برای موفقیت این رشته تلاش‌های زیادی انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، محمدعلی رستگار با تائید کناره‌گیری خود از رياست این فدراسیون ضمن بیان مطلب فوق افزود: جودو ایران شرایط خاصی را تجربه می کند. تیم ملی خالی از جودوکار نخبه است و تلاش‌ها برای ساختن تیمی در استاندارهای بالا با وجود برنامه ریزی و تلاش همه اهالی این رشته راه به جایی نبرده است.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی با توجه به امتيازات كسب شده تاكنون، كسب دوسهمیه را مي توان قطعي تلقي كرد و سهميه سوم نيز تا مي ٢٠١٦ قابل حصول است.

رئیس فدراسیون جودو در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه ریزی برای ساختن آینده جودو ایران اشاره کرد و گفت: توجه ويژه براي شناسايي استعدادها و نخبه پروري با راه اندازي ليگ نونهالان و برگزاری لیگ‌ها و جشنواره ها با کمیت و کیفیت بالا در رده های سنی پایه نونهالان و نوجوانان و داشتن دو تیم ملی خوب در هر یک از رده‌های نوجوانان و جوانان، بدون شک آینده ای روشن را برای جودو ایران ترسیم می‌کند. همچنین تامین  تاتامی و لباس جودو برای راه اندازی ٣٢ کانون جودو آموزشگاهی در دستور كار قرار گرفت كه ثمرات آن در آينده ديده خواهد شد.

وی افزود: با مروري به حواشي جودو از سال ١٣٨٦ تاكنون، کاهش حواشي جودو مشهود است كه با إيجاد وفاق و همدلي بین اهالی جودو و حضور و مشورت روساي قبلي فدراسيون و قهرمانان بازنشسته و پیشکسوتان اين رشته ورزشي حاصل شده است. هر چند كه بايد اقرار كنم اين وضعيت از مطلوب ما فاصله دارد.

رستگار افزود: در طول مدت خدمت خود در این مسئولیت که همزمان با دوره تحریم و مشکلات اقتصادی کشور بود، با مشکلات زیاد مالی مواجه بودیم و به خصوص از ابتدای امسال چندين بار بصورت حضوري و مكتوب از مسوولان وزارت ورزش درخواست كردم به اتفاق چند تن اعضاي هيات رئيسه فدراسيون براي تشريح و ارائه راه حل مشكلات جودو جلسه ایی در وزارت ورزش تشكيل شود كه اصرار بنده ثمری نداد و جلسه ايي برگزار نشد.

وی در پایان گفت: با وجود محدودیت ها و مشکلات برای رسیدن جودو به موفقیت خیلی تلاش کردم و از این پس قصد دارم تمرکز بیشتری روی فعالیت های دانشگاهی خود داشته باشم. به عنوان یک خادم کوچک جامعه بزرگ جودو که همه بخش های فنی، اجرایی و مدیریتی جودو را تجربه کرده ام، در صورت نیازازاین پس نیز از همکاری و کمک خالصانه مضایقه نخواهم کرد.

محمد علی رستگار اول بهمن ماه 1390 به عنوان سرپرست و چهارم مهرماه 1391 به عنوان رئیس فدراسیون جودو انتخاب شد و در این مدت تلاش زیادی برای پیشرفت جودو انجام داد اما نتوانست به حاشیه های پرتعداد این فدراسیون سروسامان دهد و در نهایت روز سوم تیرماه از این مسئولیت کناره گیری کرد.

Water 1

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید