www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۲۵ 1397/03/27

امیر پنجه در پنجه خرس لهستانی!

علی اکبری در ACB لندن به مصاف دنیل اُمِلیانجوک می رود.

به گزارش پایگاه خبری رزم‌ آور‌ ، امیر علی اکبری فایتر سنگین وزن کشورمان شنبه ۲۰ مرداد ۹۷ (۱۱ آگوست ۲۰۱۸) و در رویداد ACB 91 لندن به مصاف دنیل اُملیانجوک خواهد رفت.

اُملیانجوک مشهور به “خرس لهستانی” از سال ۲۰۰۹ فعالیت حرفه ای خود در MMA را آغاز کرد و رکورد ۲۰ پیروزی-۸ شکست-۱ مساوی و ۱ مبارزه بدون نتیجه در کارنامه او دیده می شود.او به مدت ۴ سال (۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷) در سازمان UFC فعالیت داشته و فایتر باتجربه ای محسوب می شود.همانند امیر او هم در سال ۲۰۱۸ و در ACB 83 باکو برای نخستین بار در قفس ACB ظاهر شد و موفق شد حریفش بابی برنتز را با سابمیشن شکست دهد،جایی که علی اکبری با ناک اوت فنی دنیس اسمولدارف را مغلوب کرد.

اکنون این دو فایتر می بایست در دومین گام‌ خود رو در روی یکدیگر بایستند، هر چند خود امیر خواهان مبارزه با موخومات واخائف قهرمان سنگین وزن این سازمان بود اما گویا ACB می خواهد قبل از مبارزه عنوان امیر را با خرس لهستانی محک بزند.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.