www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۵۲ 1402/09/05

اعضای کادرفنی تیم ملی کیک بوکسینگ معرفی شدند

اعضای کادرفنی تیم ملی کیک بوکسینگ فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، اعضای کادرفنی تیم ملی کیک بوکسینگ فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی با توجه به برنامه‌های پیش‌رو، امروز (یک شنبه پنجم آذرماه سال ۱۴۰۲) معرفی شدند.

مهدی ملاپروانه مربی، بهروز قربانی مربی، بابک مرادی مربی جواد حیدری مربی تمرین دهنده‌ و مهرشاد‌ نادری بدنساز کادر فنی تیم ملی کیک بوکسینگ را تشکیل می‌دهند.

سیدحمیدرضا حجازی سرمربی تیم ملی کیک بوکسینگ ایران در این خصوص، اظهار داشت: چند ماه است که از فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی درخواست صدر ابلاغ کادر فنی را داشتیم‌ که این مهم انجام شد و در نهایت ما نیز امروز اعضای کادر فنی را معرفی کردیم.

وی در ادامه گفت: بیماری کرونا و مشکلات موجود موجب شد تا حدود پنج سال اعزامی های ما لغو شود، قرار بود در مسابقات جهانی ترکیه حضور داشته باشیم اما بنابر دلایلی این اعزام لغو شد. اعزام به مسابقات رومانی هم به دلیل اینکه دعوتنامه از سوی میزبان دیر به دست ما رسید و زمان کمی که را برای فراهم کردن شرایط اعزام  داشتیم، لغو شد و این فرصت را نیز از دست دادیم.

حجازی در ادامه صحبت های خود خاطرنشان کرد: این در حالی است که مسابقات کشوری کیک بوکسینگ ۲ سال قبل انجام شد و اردوهای آماده سازی خوبی را داشتیم و اکنون در حال بررسی مسابقات سازمان‌های مختلف هستیم تا در بهمن ما یا اسفندماه سال جاری در یک مسابقات معتبر حضور پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی کیک بوکسینگ، در پایان گفت: قهرمانان ما زحمات زیادی متحمل شده‌اند و برخی از آنان به ۳۴ سالگی رسیده‌اند و شاید به خاطر شرایط سنی دیگر نتوانند در رویداد بین‌المللی حضور داشته باشند و به همین دلیل در تلاشیم تا حتما‌ در اواخر امسال در رویدادی مهم و معتبر حضور یابیم.

آخرین اخبار