www.khabarrazmavar.ir

تکواندو انتخابی تیم ملی؛

شناسه خبر : ۰۹:۵۶ 1397/10/11

آغاز ماراتن انتخابی با مبارزه ۲۶۲ تکواندوکار در خانه تکواندو

رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو فردا چهارشنبه با برگزاری مسابقات دو وزن و نظارت مستقیم کادر فنی در خانه تکواندو آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، این دوره از مسابقات تحت عنوان قهرمانی آزاد کشوری و مرحله نخست از رقابتهای انتخابی، به مدت چهار روز برگزار خواهد شد و در هر روز تکواندوکاران دو وزن به روی «شی هاپ چانگ» می روند.

ثبت نام ۷۶۳ تکواندوکار برای ورود به اردوی تیم ملی باعث شده تا یکی از بزرگترین میدانهای انتخابی در طول چند سال اخیر را شاهد باشیم. از فردا علاقمندان به تکواندو شاهد آغاز ماراتنی جذاب و دیدنی در خانه تکواندو برای تشکیل یک تیم ملی جدید و قدرتمند خواهند بود. کادر فنی تیم ملی با حذف معافیت های بی دلیل فقط به ۵ تکواندوکار اجازه داده در این رقابتها شرکت نکنند و سایر مدعیان حتی مدال آوران بازیهای آسیایی باید برای رسیدن به اردوی تیم ملی مبارزه کنند و این یعنی برداشتن گامی بلند و موثر برای انتخاب بهترین ها.

براساس اعلام کادر فنی فقط بهترین های این رقابتها به اردو دعوت می شوند و این بدان معناست که برگزاری چنین مسابقاتی در یک فضای عادلانه و خالی از تبعیض فرصتی یکسان برای همه شرکت کنندگان  ایجاد کرده است. در واقع عملکرد کادر فنی مبتنی بر شایسته سالاری در یکسال اخیر خط بطلانی بود بر حرف و حدیث های مختلف در مورد تبعیض و حواشی این انتخابی ها و باید اذعان داشت که مدعیان حضور در ترکیب تیم ملی در شرایطی یکسان رقابت می کنند.

طبق برنامه فردا چهارشنبه ۱۲ دی ماه و در روز نخست مبارزات دو وزن  ۵۸- و ۷۴- کیلوگرم برگزار خواهد شد. در وزن ۵۸- کیلوگرم ۱۳۲ تکواندوکار ثبت نام کرده اند که غیر از آرمین هادی پور که به دلیل کسب مدال طلای گرندپری از حضور در این مسابقات معاف است سایر مدعیان حاضر هستند. حامد اصغری، محمد کاظمی، ابراهیم صفری، هادی تیران و محمد حسن پلنگ افکن از جمله این مدعیان هستند.

البته باید ببینیم هادی پور برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان چه وزنی را انتخاب می کند. شاید او در وزن ۵۴- کیلوگرم به میدان برود. در وزن ۷۴- کیلوگرم نیز ۸۴ نفر ثبت نام کرده اند که مهدی جلالی، رامین حسین زاده، سید احمد خسروفر، علیرضا علیاری و عارف فرشاد مهر از جمله چهره های شاخص این وزن می باشند.

رقابتهای انتخابی تیم ملی به مدت چهار روز در خانه تکواندو برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید