www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۰:۴۷ 1401/07/26

شه‌بخش: آمادگی حضور در قهرمانی آسیا را نداشتم/ امیدوارم به کمربند قهرمانی بوکس حرفه‌ای برسم

دارنده مدال برنز بوکس جهان گفت: هیچ حرف و حدیثی مبنی بر کنار گذاشتن من از تیم ملی وجود ندارد و فقط آمادگی لازم برای حضور در قهرمانی آسیا را نداشتم.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، دانیال شه‌بخش در گفت‌وگوی، در خصوص عدم حضور در مسابقات بوکس قهرمانی آسیا اظهار داشت: بعد از بازگشت از دبی، به اردوی تیم ملی بوکس ملحق شدم. همه بچه‌ها در این مدت در مسابقات انتخابی شرکت کرده بودند و شرایط برای همه یکسان بود. من نیز در انتخابی تیم ملی بازی کردم و به عنوان برنده دستم بالا رفت و یکی از بوکسورهایی بودم که باید به قهرمانی آسیا اعزام می‌شدم اما تصمیم بر این شد در مسابقات حضور نداشته باشم.

وی تصریح کرد: واقعاً از لحاظ بدنی و روحی و روانی آمادگی لازم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را نداشتم. این مسائل خیلی خیلی روی عملکرد ورزشکاران تاثیرگذار است و مطمئناً روی نتیجه او نیز تاثیرگذار می‌گذارد. در نهایت تصمیم بر این شد در ایران بمانم و تمرینات خود را پیگیری کنم. برای تک‌تک بچه‌ها و کادر فنی تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

دارنده مدال برنز بوکس جهان در خصوص نظر کادر فنی تیم ملی در این خصوص گفت: همان‌طور که سرمربی تیم ملی گفت؛ یک ورزشکار خیلی بهتر از همه می‌داند در چه شرایطی قرار دارد. برای حضور در قهرمانی آسیا شرایط لازم را نداشتم و این موضوع را با استکی در میان گذاشتم و ایشان نیز پذیرفت که بوکسور دیگری جایگزین من در این مسابقات شود. خوشحالم تیم ملی  داریم که پشت سر من، بوکسور خوب دیگری وجود دارد که به قهرمانی آسیا اعزام شود و امیدوارم تیم ملی نتیجه بگیرد و بهترین اتفاقات را برای پرچم کشورمان رقم بزند.

شه‌بخش در خصوص برخی شایعات مبنی بر کنارگذاشتن او از تیم ملی گفت: هیچ حرف و حدیثی مبنی بر کنار گذاشتن من نبود. در رقابت‌های بوکس حرفه‌ای که حضور داشتم نیز با تیم ملی و کادر فنی هماهنگ بودم. معمولاً بوکسور یا باید بوکس حرفه‌ای را انجام بدهد یا در بوکس آماتور فعالیت کند اما من با تیم ملی هماهنگ بودم. در مبارزه نخست خود 4 راند بازی کردم که به شرایط بوکس آماتور نزدیک بود. حتی تعامل و توافق خوبی با اسپانسر خود در بوکس حرفه‌ای دارم و آنها مشکلی با فعالیت من در تیم ملی ندارند.

نایب قهرمان بوکس آسیا با تاکید بر اهداف بزرگ خود با تیم ملی گفت: بوکس ایران در ادوار گذشته همه نوع مدال در قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی را داشته است و خدا را شکر مدال جهانی را نیز گرفتیم. در حال حاضر تنها مدالی که می‌تواند کلکسیون بوکس ایران را تکمیل کند، فقط و فقط مدال المپیک است و حتماً بچه‌های این تیم ملی می‌توانند به این مهم برسند.

وی در مورد حضور محمد کمالی در وزن او در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: محمد کمالی دوست و رفیق من است و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم جدا از بوکس این دوستی و صمیت ادامه داشته باشد و انشالله محمد یکی از مدال‌آوران ما در قهرمانی آسیا باشد تا من نیز روحیه بگیرم و تلاش خود را برای بالا بردن کیفیتم افزایش بدهم.

شه‌بخش در مورد تیم اعزامی به قهرمانی آسیا گفت: تیم یکدستی داریم و بچه‌های نیز خودشان را اثبات کردند. امیدوارم موفقیت‌های ما دوباره تکرار شود. در همه اوزان بوکسورهای خوبی داریم و امیدوارم بچه‌ها دوباره دست پر بازگردند.

وی در مورد برنامه‌های خود در بوکس حرفه‌ای گفت: شرایط بوکس حرفه‌ای با بوکس آماتور فرق می‌کند. قرار بود دومین بازی خود را 23 مهر ماه برگزار کنم اما این مسابقه لغو شد. امیدوارم در آینده به آرزوی خود که کمربند قهرمانی بوکس حرفه‌ای است دست پیدا کنم و این مهم دور از دسترس بوکسورهای ایرانی نیست.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.