www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۰۵ 1394/04/06

شماره تیر ماه “ماهنامه رزم آور” نخستین نشریه تخصصی رزمی در ایران منتشر شد

در شماره 232 ، تیر ماه ماهنامه رزم آور می خوانید: دنیای حرفه‌ای‌ها سینمای رزمی (جیسون) مدارس افسانه ای‌ رزمی جهان كربوهیدارات مصرف کنید تمرین در ماه مبارك رمضان افزایش قدرت و توان كنپو5، برگرفته از جوجیتسو رزمی كار همه فن حریف چگونه شكست ناپذیر شویم؟ ترس و عوامل اثرگذار آن كوشیرو و گربه پیر تمرین […]

در شماره 232 ، تیر ماه ماهنامه رزم آور می خوانید:

  • دنیای حرفه‌ای‌ها
  • سینمای رزمی (جیسون)
  • مدارس افسانه ای‌ رزمی جهان
  • كربوهیدارات مصرف کنید
  • تمرین در ماه مبارك رمضان
  • افزایش قدرت و توان
  • كنپو5، برگرفته از جوجیتسو
  • رزمی كار همه فن حریف
  • چگونه شكست ناپذیر شویم؟
  • ترس و عوامل اثرگذار آن
  • كوشیرو و گربه پیر
  • تمرین با وزنه های كتل بل
  • پیشگیری از آسیب دیدگی در MMA
  • فقط برای MMA زندگی می كنم !
  • وزن كم كنید
  • آشنایی با هنرهای رزمی جهان
  • اشتراک ماهنامه

Razmavar 232

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

توسط رئیس شورای جهانی بوکس حرفه ای و نماینده ایران؛ مراسم رونمایی رسمی از کمربند طلایی قهرمانی دبلیو بی سی ایران برگزار شد
توسط رئیس شورای جهانی بوکس حرفه ای و نماینده ایران؛ مراسم رونمایی رسمی از کمربند طلایی قهرمانی دبلیو بی سی ایران برگزار شد
مراسم رونمایی از اولین و معتبرترین کمربند قهرمانی بوکس حرفه ای تاریخ بوکس ایران توسط ماروسیو سلیمان رئیس شورای جهانی بوکس حرفه ای و رضا جبارپور، نماینده تام الاختیار WBC در ایران و بنیانگذار بوکس حرفه ای ایران و در جریان برگزاری شصتمین کنگره جهانی دبلیو بی سی در شهر آکاپولکو مکزیک برگزار شد.
روزانه ۱۰ هزار قدم بردارید!
روزانه ۱۰ هزار قدم بردارید!
تعداد ۱۰ هزار قدم در روز هدفی ایده‌آل برای افرادی است که قصد دارند به صورت منظم فعالیت بدنی داشته باشند و از خطرات ناشی از کم‌تحرکی در امان بمانند.