www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۱۰ 1401/08/01

دلیل عجیب کنفدراسیون بوکس آسیا برای غیبت شه‌بخش

کنفدراسیون بوکس آسیا در گزارش خود،‌ دلیل عدم اعزام شه‌بخش به مسابقات قهرمانی آسیا را مصدومیت شدید اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، تیم ملی بوکس ایران که این روزها خود را برای رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ – اردن آماده می‌کند، با ۱۲ مشتزن در این رویداد بزرگ ورزشی قاره کهن حضور پیدا خواهد کرد؛ لیست ۱۲ نفره‌ای که با یک نکته عجیب در صفحه کنفدراسیون بوکس آسیا (ASBC) اعلام شده است.

همواره لیست ورزشکاران هر کشور در هر رشته ورزشی، برای حضور در رویدادهای بین‌المللی توسط فدراسیون کشور مربوطه به فدراسیون‌های قاره‌ای و جهانی اعلام می‌شودو قاعدتا لیست ۱۲ نفره تیم ملی بوکس ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را هم فدراسیون ایران به کنفدراسیون آسیا اعلام کرده است.

در همین راستا ASBC با انتشار گزارشی به لیست اعزامی ایران به مسابقات قهرمانی آسیا پرداخت که البته یک نکته عجیب به همراه داشت. در بررسی وزن به وزن ملی پوشان ایران، کنفدراسیون آسیا دلیل غیبت دانیال شه‌بخش،‌ بوکسور وزن ۶۰ کیلوگرم ایران (دارنده برنز جهان و نقره آسیا) را مصدومیت شدید و پشت سر گذاشتن دوران نقاهت اعلام کرده است (محمد کمالی در این وزن جایگزین دانیال شه‌بخش شده است).

حال مشخص نیست که این اطلاعات اشتباه را کنفدراسیون آسیا از فدراسیون ایران دریافت کرده یا منبع دیگری این موضوع را به کنفدراسیون آسیا اعلام کرده است؛ اتفاقی که در نوع خود عجیب بوده و جای سوال دارد؟

این در حالی است که پیش از این دانیال شه‌بخش در گفتگوی خود با ایسنا، دلیل عدم اعزامش به این مسابقات با وجود پیروزی در مبارزات انتخابی را نداشتن حال روحی مناسب اعلام کرده است.  محمود نهتانی، مربی دانیال شه‌بخش نیز مصدومیت این ملی‌پوش را تکذیب کرده است.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.