www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۲:۳۶ 1401/08/19

بوکس قهرمانی آسیا؛ شریفی هم برنزی شد/ پایان کار تیم ملی 12 نفره تنها با دو برنز !

تیم ملی بوکس کشورمان با ترکیب 12 نماینده در مسابقات قهرمانی آسیا به روی رینگ رفت که تنها دو مدال برنز توسط موسوی و شریفی به دست آمد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، مسابقات قهرمانی بوکس آسیا 2022 با حضور 320 (211 مرد – 109 زن) بوکسور از روز سه‌شنبه 10 آبان‌ماه به میزبانی اردن آغاز و روز شنبه 21 آبان‌ماه به پایان خواهد رسید.

در چارچوب این رقابت ها، امروز پنجشنبه 19 آبان‌ماه و در مرحله نیمه‌نهایی، شاهین موسوی در وزن 75 کیلوگرم و طوفان شریفی در وزن 92 کیلوگرم به عنوان نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند و در پایان هر دو بوکسور موفق به کسب مدال برنز شدند. با پایان مبارزات این دو بوکسور پرونده نماینده تیم ملی بوکس کشورمان با 12 ملی پوش در این رقابت ها بسته شد و تنها دو مدال برنز دست آورد تیم ملی ایران در این رقابت ها بود.

طوفان شریفی بوکسور وزن 92 کیلوگرم کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی رو در روی “آیبک اورالبای” دارنده مدال طلای المپیک جوانان 2018 و مدال نقره جوانان جهان 2018 از قزاقستان قرار گرفت و در مقابل این بوکسور قدرتمند با نتیجه 5 بر صفر مغلوب شد و به نشان برنز آسیا رسید.

سیدشاهین موسوی دیگر ملی پوش کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی با ناداوری مغلوب “نوراکانات راییس” از قزاقستان شد و سومین مدال برنز خود را در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کرد.

هدایت تیم ملی بوکس کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا برعهده علیرضا استکی به عنوان سرمربی و غلامرضا کریمی، همایون امیری، جاسم دلاوری، شهرام فاتح و دانیال تیماجی به عنوان مربی بود.

ترکیب تیم ملی ایران در این مسابقات به شرح زیر است:

وزن ۵۱ کیلوگرم، مصطفی ریگی

وزن ۵۴ کیلوگرم، مهدی خسروی

وزن ۵۷ کیلوگرم، سجاد محمدپور

وزن ۶۰ کیلوگرم، محمد کمالی

وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، اشکان رضایی

وزن ۶۷ کیلوگرم، علی حبیبی‌نژاد

وزن ۷۱ کیلوگرم، مسلم مقصودی

وزن ۷۵ کیلوگرم، سید شاهین موسوی

وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی

وزن ۸۶ کیلوگرم، پوریا امیری

وزن ۹۲ کیلوگرم، طوفان شریفی

وزن ۹۲+ کیلوگرم، ایمان رمضان‌پور

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید