www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۳۳ 1394/06/27

‌با تصویب شورای المپیک آسیا/ کوراش وارد بازی‌های آسیایی شد

رشته ورزشی کوراش بصورت رسمی وارد بازی های آسیایی شد و از سال ۲۰۱۸ در جریان بازی های آسیایی اندونزی این رشته نیز برگزار خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، محمدرضا نصیرنژاد در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: طی نشست شورای المپیک آسیا که در کشور ترکمنستان برگزار […]

رشته ورزشی کوراش بصورت رسمی وارد بازی های آسیایی شد و از سال ۲۰۱۸ در جریان بازی های آسیایی اندونزی این رشته نیز برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، محمدرضا نصیرنژاد در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: طی نشست شورای المپیک آسیا که در کشور ترکمنستان برگزار شد، با ورود رشته ورزشی کوراش به بازی‌های آسیایی با رای قاطع موافقت شد و از این پس این رشته در بازی‌های آسیایی حضور خواهد داشت.

نایب رییس کنفدراسیون کوراش آسیا افزود: این رشته زیر نظر فدراسیون جودو اداره می‌شود و ایران در کوراش آقایان و بانوان جزو قدرت‌های آسیا به حساب می‌آید. قطعا حضور این رشته نقش مهمی در موفقیت هر چه بیشتر ورزش ایران در بازی‌های آسیایی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین هر ۲ سال یک بار رقابت‌های قهرمانی آسیا در رشته کوراش ساحلی و داخل سالن این رشته نیز برگزار می‌شود.

رییس کمیته داوران فدراسیون جهانی کوراش در پایان گفت: همچنین در جلسه شورای المپیک آسیا مصوب شد بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ علاوه بر جاکارتا پایتخت اندونزی در یکی دیگر از شهرهای این کشور نیز برگزار شود.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.
علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید