www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۲:۵۲ 1396/11/05

یکه تازی کاتای دختران پایتخت در خاک نصف جهان

نماینده پایتخت در رقابت های قهرمانی کشور کاراته دختران به میزبانی اصفهان سکوی نخست را تصاحب کرد .

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، دومین روز از رقابت های قهرمانی کشور کاراته انتخابی تیم ملی ، در رده نوجوانان بخش دختران به میزبانی اصفهان برگزار شد و نفرات برتر در کاتای انفرادی و کومیته معرفی شدند .

دومین روز از این رقابت ها با حضور ۵۶۷ کاراته کا برگزار شد و تیم پایتخت با کسب دو مدال طلا ، دو مدال نقره در سکوی نخست ایستاد .

تیم کرمانشاه با کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره دوم شو و تیم اصفهان با یک مدال طلا و دو مدال برنز سوم شد.

در بخش کاتای انفرادی ۱۲۷ کاتارو با هم به رقابت پرداختند و در نهایت ملیکا عزتی نماینده پایتخت در سکوی نخست ایستاد ، سپیده امینی دیگر نماینده تهران دوم شد و گلناز شاهزیدی از اصفهان و فائزه رحیمی از خراسان رضوی مشترکآ سوم شدند .

در بخش کومیته مجموع ۴۴۰ کاراته کا در سه وزن با هم به رقابت پرداختند و در پایان نفرات برتر معرفی شدند .

در وزن ۴۷- کیلوگرم، فاطمه صفری از پایتخت موفق به تصاحب سکوی نخست شد و ستایش نادری از کرمانشاه دوم شد و الهه یخکشی از مازندران و حنانه سیفی از لرستان مشترکاً سوم شدند. در این وزن ۱۵۲ کاراته کا شرکت داشتند.

در وزن ۵۴-کیلوگرم، آتوسا گلشاد نژاد از کرمانشاه اول شد و عسل حاجیان از مازندران دوم شد و شکیلا شجاعی از مازندران و مهسا اخشیح از گیلان سوم مشترک شدند. در این وزن ۱۲۸ نفر حضور داشتند.

در وزن ۵۴+ کیلوگرم، نازنین یوسفی فرد نماینده میزبان اول شد و نسترن عابدی از تهران دوم شد و ریحانه نصرتی فرد از هرمزگان و مبینا طیاری از اصفهان سوم مشترک شدند. در این وزن ۱۶۰ نفر با هم به مبارزه پرداختند.

لازم به ذکر است رقابت های کاتا و کومیته در دو سالن مجزا برکزار شد .

رقابت های کومیته در سالن ورزشی امام علی (ع) و مسابقات بخش کاتا در خانه کاراته اصفهان برگزار شد .

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید