www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۴۱ 1394/02/23

گزارش اختصاصی رزم نیوز از مجمع فدراسیون ورزش های رزمی/ شعبانی بهار خطاب به بهتری: من دکتر هستم نه حاج آقا! / رشیدی: وزارتخانه نگاه فرزندخواندگی به این فدراسیون داشته است

سرانجام و پس از گذشت نزدیک 10 ماه از برکناری رئیس سابق فدراسیون ورزشهای رزمی و تعیین سرپرست برای این فدراسیون، مجمع انتخاباتی تعیین رئیس پیش از ظهر امروز چهارشنبه با حضور شعبانی‌بهار معاون همگانی وزارت ورزش و جوانان و شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد که در پایان این انتخابات، محمود رشیدی احمدی […]

سرانجام و پس از گذشت نزدیک 10 ماه از برکناری رئیس سابق فدراسیون ورزشهای رزمی و تعیین سرپرست برای این فدراسیون، مجمع انتخاباتی تعیین رئیس پیش از ظهر امروز چهارشنبه با حضور شعبانی‌بهار معاون همگانی وزارت ورزش و جوانان و شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد که در پایان این انتخابات، محمود رشیدی احمدی با کسب 29 رأی به عنوان رئیس چهارساله آینده این فدراسیون انتخاب شد، ضمن اینکه یوسف بهتری 9 رای و دده خانی نیز 2 رای کسب کردند.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ،23  کاندیدا برای شرکت در انتخابات فدراسیون ورزشهای رزمی ثبت نام کرده بودندکه 8 نفر در مجمع حاضر نشدند و 10 نفر نیز انصراف دادند. در نهایت انتخابات با حضور 5 کاندیدا به اسامی: یوسف بهتری، صابر خوش کردار، محمد دده خانی، محمود رشیدی احمدی و غلامرضا سنجابی برگزار شد. نکته قابل توجه اینکه 40 نفر اعضای حاضر در مجمع فدراسیون ورزش‌های رزمی بودند و نماینده فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی در مجمع غایب بود.

شعبانیبهار: فدراسیون ورزشهای رزمی یکی از پربحتترین فدراسیونها است

غلامرضا شعبانی بهار، معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان که به عنوان رئیس مجمع فدراسیون ورزش های رزمی در انتخابات حضور داشت می گوید: فدراسیون ورزش‌های رزمی یکی از پربحث‌ترین فدراسیون‌ها بود، اما انتخابات آن بدون مشکل برگزار شد. فدراسیون ورزش‌های رزمی یکی از فدراسیون‌های پرمخاطب ماست. وزارت ورزش در امر توسعه ورزش همگانی و برنامه‌های رزمی برای جوانان، به این فدراسیون توجه دارد تا در سطح کشور موفق باشد. ما از همه فدراسیون‌ها حمایت خود را خواهیم داشت و از رییس جدید فدراسیون ورزش‌های رزمی نیز حمایت می‌کنیم.

شعبانی بهار در واکنش به صحبت‌های بهتری مبنی اینکه رشیدی 9 ماه فدراسیون را محلی برای رای جمع آوردن کرده بود، گفت: چنین چیزی نیست. فدراسیون سرپرست داشت و نمی‌شود در یک فدراسیون دو نفر کار کنند. از طرفی همه کاندیداها فعال بودند. اعضای مجمع نیز تنها به یک ویژگی یک کاندیدا توجه نمی‌کنند و کاندیدا باید همه ویژگی‌ها را داشته باشد تا به او رای دهند.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود بعضی از نمایندگان برای انحلال مجمع در حال نامه نوشتن هستند، گفت: بعضی مواقع لازم است چنین شوخی‌هایی انجام شود!

معاون ورزش همگانی درباره اینکه گفته می‌شود سرمربی کیک بوکسینگ را به دلیل اینکه نتواند در مجمع شرکت کند برکنارش کردند تصریح کرد: ملاک انتخاب مربی و ورزشکار آخرین مقامی است که در سال کسب کرده‌اند. ممکن است یک نفر 100 مدال داشته باشد اما مربوط به سال‌های گذشته باشد. بر اساس آیین‌نامه، آخرین مدال و مقامی که آورده‌اند برای ما ملاک است.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا نسبت به صحبت‌های بعضی نامزدها عصبی شده بود، گفت: بعضی مواقع لازم است تا کنترل مجمع را در دست بگیرم وگرنه من آدمی عصبی‌ نیستم.

IMG_82377

شهنازی: در همه مجامع بحث پرداخت پول برای کسب رأی مطرح میشود

شاهرخ شهنازی، دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز در پایان مجمع گفت: امروز انتخابات خوب و سالمی برگزار و در نهایت فرد اصلح منصوب شد.

وی در پاسخ به این سوال که شنیده شده یکسری مدعی شده‌اند که برخی کاندیدها برای کسب رای مبالغی را به روسای هیأت‌ها پرداخت کرده‌اند آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: همیشه در همه انتخابات این صحبت‌ها مطرح می‌شود و این صحبت‌ها برای امروز و دیروز نیست اما چیزی که دال بر ثابت کردن این موضوع باشد مشاهده نکردیم.

رشیدی: وزارتخانه همیشه نگاه فرزندخواندگی به ما داشته است

محمود رشیدی پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: از همه عزیزانی که امروز به من رأی دادند و ندادند تشکر می‌کنم و از تجربیات آنها در فدراسیون استفاده خواهم کرد. من به آنها به چشم رقیب نگاه نمی‌کنم و همه آنها از دوستان من هستند. از همه دوستان تشکر می‌کنم به خصوص از دادگر که در این مدت به عنوان سرپرست در فدراسیون فعالیت می کرد و با صبوری که داشت توانست فدراسیون ما را در این مدت هدایت کند. از شعبانی‌بهار یک تقاضا دارم در واقع این خواسته یک خانواده یک میلیونی است. این فدراسیون بیش از یک ربع قرن است که تأسیس شده اما وزارتخانه همیشه نگاه فرزندخواندگی به این فدراسیون داشته است البته با این رأیی که امروز در مجمع دادند فکر می‌کنم تغییراتی کرده باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:‌آقای شعبانی‌بهار عزیز از شما تقاضا داریم که این اتفاقی که اخیرا رخ داده و برخی از رشته‌های زیرمجموعه فدراسیون ما به انجمن‌ها منتقل شده پس از بررسی دوباره آن رشته‌ها به زیرمجموعه ما بازگردند چرا که این یک تصمیم غیرکارشناسی بوده است.

IMG_8234

حواشی مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزشهای رزمی

* مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های رزمی با حاشیه هایی همراه بود. این مجمع در هتل استقلال تهران برگزار شد. در زمان آغاز مجمع تنها 10 کاندید حضور داشتند و چهار نفر بعدا در مجمع حاضر شدند. از 23 کاندیدا 9 نفر غایب بودند. داود آقا بابایی، مهرداد دیوکان، یحیی دادویی، جمشید زارع، اصغر شکری، شمس مبارکی، محمد حسن قادری، محمدرضا گروسی و فرید نقدی غایبان مجمع بودند. بیژن ثابتی به نفع کتیرایی، حسن طاهریان و بهزاد کتیرایی به نفع محمود رشیدی، علیرضا عبدی و منصور عبدی و علی میرباقری نیز به نفع یوسف بهتری انصراف دادند. صمد ولی زاده نیز با نوشتن نامه انصراف داد. خسروی و رحیمی نیز در آخرین لحظات انصرافشان را به نفع بهتری اعلام کردند، تا در نهایت تنها 5 نفر باقی بمانند.

* شعبانی بهار در ابتدا اعلام کرد که برای رعایت اساس نامه مجمع یک هفته به تعویق افتاد زیرا هشت نفر بعد از اعلام برنامه مجوزگرفتند. البته این تاخیر برای ما و فدراسیون به لحاظ هماهنگی مکان مشکل بود، اما احساس کردیم برای اینکه حرف و حدیثی در ان نباشد لازم بود این تصمیم گرفته شود. وزارت ورزش به هیچ عنوان بر روی کسی نظر ندارد و اگر بر روی شخص خاصی نظر داشتیم زودتر کار را تمام می کردیم.

* یوسف بهتری نخستین کاندیدایی بود که شروع به صحبت کرد و گفت: فدراسیون آنقدر کوچک شده که به یک انجمن تبدیل شده است. شعبانی بهار در واکنش به حرف‌های بهتری گفت برنامه هایش را اعلام کند و اوست که تشخیص می دهد این فدراسیون است یا انجمن. بهتری در ادامه شعبانی بهار را حاج آقا خطاب کرد و شعبانی بهار گفت من دکتر هستم نه حاج آقا!

* خسروی یکی دیگر از کاندیدها، در ابتدای صحبتهایش بیان کرد: بیایید مجمع را لوث نکنیم و طوری نشود که شخصی از 30 رای تمام آن را بیاورد حداقل 25 به 5 شود تا شش ماه بعد شاهد نباشیم توسط نیروهای فنی صلاحیتش تایید نشود. شعبانی بهار باز هم به ماجرا ورود پیدا کرد و گفت: دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی از من و شما بیشتر حساسیت دارند. مطمئن باشید تمام کسانی که به مجمع آمدند صلاحیتشان تایید شده است. بنابراین برداشت شخصی خود را وارد نکنید و برنامه هایتان را بگویید. همچنین هیچ کسی حق ندارد به فهم و شعور دیگران اساعه ادب کند. شما هیچ کاره اید و اعضای مجمع همه چیز را تشخیص می دهند.

در ادامه، خسروی برنامه های خود را اعلام نکرد و شعبانی بهار به او گفت من هم می خواهم رای بدهم؛ بنابراین برنامه ‌هایت را اعلام کن. خسروی نیز گفت: واکنش شما به حرفهای من معلوم بود.

* رضا رحیمی از دیگر کاندیدا نیز در ابتدا صحبت هایش خطاب به شعبانی بهار اعلام کرد: یکی از کاندیدا هزینه کرده تا رای بیاورد در حالی که من فکر نمی‌کنم کسی به خاطر پول شرفش را بفروشد. شعبانی بهار نیز با خنده جواب داد دوستان پیام شما را گرفتند.

* یوسف بهتری در پایان مجمع ادعا کرد: فدراسیون تبدیل به ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداها شده بود. من به نتیجه انتخابات احترام می‌گذارم و آن را قبول دارم، اما جو آن سالم و جوانمردانه نبود. همه کسانی که در این انتخابات به نفع من کنار رفتند، احساس تکلیف می‌کردند و به گردن من حق دارند. فدراسیون ورزش‌های رزمی از 9 ماه پیش به دنبال این بود که نتیجه انتخابات به صورتی که امروز رقم خورد بشود به طوری که فدراسیون در چند ماه گذشته، تبدیل به ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداها شده بود. تمام ارکان فدراسیون در این مدت تلاش می‌کردند تا کاندیدای مورد نظرشان در انتخابات پیروز شود.

انتهای پیام

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید