www.khabarrazmavar.ir

در واکنش به انتخاب حسین ثوری

شناسه خبر : ۱۹:۳۲ 1400/10/18

کنفدراسیون آسیا: بوکس ایران با ثوری پیشرفت کرد

فدراسیون بوکس آسیا، انتخاب حسین ثوری به عنوان رئیس فدراسیون ایران را تبریک گفته و از عملکرد او در چهار سال گذشته حمایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، صبح امروز (شنبه) ۱۸ دی ۱۴۰۰ مجمع انتخابات ریاست فدراسیون بوکس برگزار شد که در پایان، حسین ثوری با کسب ۲۶ رای از ۴۳ رای ماخوذه، به عنوان رئیس چهار سال آینده بوکس انتخاب شد تا به همین منظور، «آناس آنوتایبا» رئیس فدراسیون بوکس آسیا انتخاب حسین ثوری را به وی تبریک بگوید.

فدراسیون بوکس آسیا (ASBC) با انتشار گزارشی در صفحه رسمی خود نوشت: 

«بوکس ایران در سال‌های اخیر با ریاست حسین ثوری پیشرفت چشم گیری در آسیا و جهان داشته است که نشان دهنده برنامه‌های بلند مدت و چشم انداز بلند ثوری برای بوکس ایران است. اتفاقی که باعث شد آن‌ها در آسیا و جهان مدال‌های خوبی کسب کنند.

در دوران ریاست ثوری بوکسورهای ایران در رده نوجوانان و جوانان آسیا پس از سال ۲۰۱۷ به بعد موفق به کسب مدال طلا شدند که یک نتیجه درخشان برای آن‌ها است. در رده بزرگسالان نیز آن‌ها در مسابقات آسیایی نتایج خوبی من جمله کسب دو مدال نقره و دو برنز را به دست آوردند.

در مسابقات جهانی صربستان هم تیم علیرضا استکی موفق شد عملکرد موفقی را به ثبت برساند. دانیال شه‌بخش که نقره آسیا را در همین دوره فدراسیون ایران کسب کرده بود، با نمایشی خیره کننده از نظر تکنیک و اعتماد به نفس، موفق شد مدال برنز رینگ بلگراد را کسب کند که نخستین مدال تاریخ بوکس ایران در مسابقات جهانی بود.

رقیب آقای ثوری در این دوره از انتخابات ریاست فدراسیون بوکس ایران، روح‌الله حسینی قهرمان اسبق بوکس آسیا و ایران بود.»

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.