www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۰۷ 1393/10/27

کانديداي رياست فدراسيون ورزش هاي رزمي: براي حمايت از باشگاه‌ها و مربيان رزمي برنامه‌ داريم

منصور عبدي، کانديد رياست فدراسيون ورزش هاي رزمي سازماندهي سازمان ليگ منظم و جذب حاميان مالي براي سبک هاي مختلف را از جمله مهمترين برنامه هاي خود دانست. به گزارش “رزم نیوز” ، عبدی اظهار داشت: مربی، ورزشکار، باشگاه دار نباید به فکر تامین منابع مالی باشد. باید شرایط جذب حامیان مالی و اسپانسرها در […]

منصور عبدي، کانديد رياست فدراسيون ورزش هاي رزمي سازماندهي سازمان ليگ منظم و جذب حاميان مالي براي سبک هاي مختلف را از جمله مهمترين برنامه هاي خود دانست.

به گزارش “رزم نیوز” ، عبدی اظهار داشت: مربی، ورزشکار، باشگاه دار نباید به فکر تامین منابع مالی باشد. باید شرایط جذب حامیان مالی و اسپانسرها در سبک های مختلف فراهم شود و این با تغییر نگاه رسانه ملی به ورزش های رزمی ایجاد می‌ شود.

عبدی به نقش رسانه ملی در توسعه ورزش های رزمی اشاره کرد و گفت: رسانه ها به ویژه رسانه ملی نقش بسزایی در جلب حمایت خانواده ها، تنویر افکار عمومی و جذب حامیان مالی در این رشته دراند، بی شک اگر نگاه صداوسیما نسبت به رشته های رزمی عوض شود و ورزش های رزمی سهم بیشتری از برنامه های صداوسیما داشته باشند، مثل والیبال و کشتی شاهد رشد و پیشرفت بیش از پیش سبک های مختلف رزمی خواهیم بود.

مربی تیم‌ملی جوجیتسو خاطرنشان کرد: وقتی خانواده ها نگاه متفاوت و ویژه ای به سالن های رزمی داشته باشند بی شک قهرمانان بیشتری از این سال ها به جهان معرفی می‌ شوند و با استعدادیابی و جهت دهی به استعدادها می‌ توان در میادین جهان غرورآفرین ظاهر شد.

کاندید ریاست فدراسیون ورزش های رزمی مربیان را عمود خیمه ورزش های رزمی خواند و گفت: بی شک با همه سختی ها و مصائب و کمبود امکانات رشد فعلی و جایگاه ارزشمند ورزش های رزمی ایران در جهان را مدیون مربیان هستیم که بی ادعا و خالصانه در سراسر کشور بار سنگین توسعه ورزش های رزمی را در کنار باشگاه های خصوصی بر دوش می‌ کشند.

عبدی حمایت از مربیان و باشگاه های خصوصی را از جمله برنامه های راهبری فدراسیون در آتیه خواند و گفت: اگر جامعه ورزش های رزمی به من و برنامه های من اعتماد کند در خصوص حمایت کاربردی از باشگاه های ورزشی برنامه خاص دارم و تمام توان و پتانسیل خود را برای ارتقا سطح کمی و کیفی باشگاه ها و حمایت از مربیان سازنده سراسر کشور به کار خواهم برد.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید