www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۱۸ 1394/08/24

کاراته قهرمانی جهان – اندونزی؛ مهدی خدابخش برنز گرفت/ پایان کار ایران با ۱۰ مدال

آخرین نماینده ایران در رقابتهای قهرمانی رده‌های سنی جهان به مدال برنز دست يافت تا پرونده تیم‌های اعزامی کشورمان به این دوره از رقابتها با ۱۰ مدال رنگارنگ بسته شود. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، نهمین دوره رقابتهای قهرمانی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال جهان با حضور ۱۴۲۵ کاراته‌کا از ۹۱ کشور […]

آخرین نماینده ایران در رقابتهای قهرمانی رده‌های سنی جهان به مدال برنز دست يافت تا پرونده تیم‌های اعزامی کشورمان به این دوره از رقابتها با ۱۰ مدال رنگارنگ بسته شود.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، نهمین دوره رقابتهای قهرمانی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال جهان با حضور ۱۴۲۵ کاراته‌کا از ۹۱ کشور جهان پنجشنبه ۲۱ آبان‌ماه در اندونزی آغاز شد که با احتساب تک مدال برنزی که امروز مهدی خدابخش کسب کرد، جمع مدال‌های ایران به عدد ۱۰ رسید.

خدابخش که با شکست مقابل نماینده مصر به دیدار رده‌بندی راه يافته بود، در این مرحله مقابل «ابراهیم نانتامی» از عربستان قرار گرفت و با کسب پیروزی ۲ بر يک به مدال برنز دست پیدا کرد. این مدال آخرین مدال تیم اعزامی کشورمان بود. وی در وزن ۸۴- کیلوگرم پس از برتری مقابل «چیرمن» از آفریقای جنوبی، «تیمرمانس» از هلند، «یولداشوف» قزاقستانی و  «کیوین کورت» از دانمارک به نیمه نهایی رسید و در این مرحله مقابل «احمد محمد» از مصر ۲ بر صفر باخت و به گروه بازنده‌ها رفت.

امروز کوشا تیموری، زهرا برزگر، بهنوش نجفی و تیم‌های کاتای دختران و پسران با شکست برابر حریفان خود از دست‌يابی به مدال بازمانند تا پرونده تیم اعزامی ایران به این دوره از رقابتها با کسب ۱۰ مدال، بسته شود.

برای تیم ایران زهره برزگر یک مدال طلا، فاطمه صادقی یک مدال نقره، میعاد ياری، سیدعلی کریمی، سارا بهمن‌يار، امیررضا میرزایی، علی مسکینی، علی اصغر آسیابری، مهدی قراری‌زاده و مهدی خدابخش هشت مدال برنز کسب کرده بودند. رده‌بندی تیمی مسابقات در پایان رقابتها اعلام خواهد شد.

این دوره از مسابقات به مدت چهار روز به میزبانی اندونزی در جاکارتا برگزار شد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.