www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۲۷ 1394/08/13

کاراته قهرمانی جهان – اندونزی؛ رقابت ۱۴۲۵ کاراته کا روی تاتامی جاکارتا/ برنامه کامل مسابقات

نهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان با حضور نمایندگان ۹۱ کشور جهان به مدت چهار روز به میزبانی اندونزی در جاکارتا برگزار خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، این دوره از مسابقات با استقبال خوب کشورهای مختلف مواجه شده به طوری که ۱۴۲۵ کاراته در سه رده سنی نوجوانان ، جوانان و […]

نهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان با حضور نمایندگان ۹۱ کشور جهان به مدت چهار روز به میزبانی اندونزی در جاکارتا برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، این دوره از مسابقات با استقبال خوب کشورهای مختلف مواجه شده به طوری که ۱۴۲۵ کاراته در سه رده سنی نوجوانان ، جوانان و زیر ۲۱ سال در دو بخش پسران و دختران به رقابت می پردازند.

کاراته کاهای ۹۱ کشور برای حضور در این مسابقات راهی اندونزی شده و مسابقات در ۳۵ رده وزنی و کاتای تیمی و انفرادی برگزار می شود که  ۵ کشور ایران ، اندونزی(میزبان) ، ترکیه ، مصر و برزیل با ۳۵ شرکت کننده در همه بخش ها بیشترین شرکت کننده را دارند.

کشورهای لیبی ، گواتمالا ، بولیوی و آندورا نیز هر کدام با یک و کشورهای یمن ، سنگال ، پورتریکو  و فیجی هر کدام با دو کاراته ، کمترین شرکت کننده را خواهند داشت.

در میان اوزان مختلف نیز وزن ۷۵- کیلوگرم رده سنی زیر ۲۱ سال با ۶۲ کاراته کا بیشترین شرکت کننده را دارد. ضمن اینکه کاتای انفرادی رده سنی نوجوانان بخش دختران با ۳۸ کاتارو کمترین شرکت کننده را دارد. در کاتای تیمی نوجوانان ۱۷ تیم در بخش دختران و ۱۶ تیم در بخش پسران رقابت خواهند کرد.

اما قضاوت این دوره از رقابتها را ۲۱۱ داور از ۵۰ کشور برعهده دارند که تونس و عربستان با ۱۳  داور بیشترین سهم را در این بخش دارند. ایران نیز با ۹ داور به اسامی فرهاد خطیری ، رضا خادمیان ، سیروس یزدانی ، اکبردهقان ، محمد محمدخانی ، محمدعلی مردانی ، کیکاووس سعیدی ، مجید قربانی و جواد سلیمی در این بخش حضوری فعال دارد.

۲۹۰ نفر نیز تیم های اعزامی کشورهای مختلف را همراهی می کنند که تیم کشورمان با هفت همراه به این رقابتها اعزام شده است. ضمن اینکه در این دوره از رقابتها ۲۶۲ مربی هم وظیفه هدایت تیم های خود را برعهده دارند.

اما این دوره از رقابتها از روز ۲۱ آبان ماه به صورت رسمی آغاز می شود. ساعت ۱۶/۳۰ دقیقه ۲۰ آبان ماه مراسم قرعه کشی برگزار خواهد شد. پنجشنبه ۲۱ آبان ماه ابتدا وزنکشی مسابقات بخش کومیته برگزار خواهد شد و سپس کاتای انفرادی دو بخش دختران و پسران و مبارزات اوزان ۴۵- ، ۵۴- و ۵۴+ کیلوگرم رده سنی نوجوانان از مقدماتی تا دیدارهای نهایی برگزار می شود.

جمعه ۲۲ آبان ماه مبارزات رده سنی نوجوانان (اوزان ۵۲- ، ۵۷- ، ۶۳- ، ۷۰- و ۷۰+ کیلوگرم پسران ) مبارزات رده سنی جوانان در بخش دختران و اوزان ۴۸- ۵۳- ، ۵۹- ، ۵۹+کیلوگرم ، و رده سنی جوانان در بخش پسران اوزان ۵۵- و ۶۱- کیلوگرم برگزار خواهد شد.

شنبه ۲۳ آبن ماه در رده سنی جوانان و کومیته انفرادی اوزان ۶۸- ، ۷۶- و ۷۶+ پسران ، رده سنی زیر ۲۱ سال ازوان ۵۰- ، ۵۵- و ۶۱- کیلوگرم دختران ، ۶۰- ، ۶۷- و ۷۵- کیلوگرم پسران به دیدار رقبای خود می روند.

یکشنبه ۲۴ آبان ماه در روز پایانی این رقابتها در نوبت صبح مسابقات کاتای تیمی دو بخش دختران و پسران برگزار می شود و در ادامه کاراته کاها در رده سنی زیر ۲۱ سال و کومیته انفرادی اوزان ۶۸- و ۶۸+ کیلوگرم دختران ، ۸۴- و ۸۴+ کیلوگرم پسران به روی تاتامی می روند.

کاراته کاهای کشورمان که دوشنبه هفته جاری راهی اندونزی شده اند از امروز کار خود را در کمپ تمرینی جاکارتا آغاز می کنند.

Tel-razmavar1

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید