www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۳۲ 1394/08/24

کاراته قهرمانی جهان – اندونزی؛ ایران در مکان هفتم جهان ایستاد/ چهار پله صعود نسبت به دوره گذشته

کاروان پرتعداد کاراته ایران در رقابتهای قهرمانی نوجوانان جوانان و زیر ۲۱ سال جهان با کسب ۱۰ مدال طلا، نقره و برنز عنوان هفتمی را به خود اختصاص داد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، در پایان نهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی رده های سنی جهان تیم اعزامی کشورمان با یک طلا، یک نقره […]

کاروان پرتعداد کاراته ایران در رقابتهای قهرمانی نوجوانان جوانان و زیر ۲۱ سال جهان با کسب ۱۰ مدال طلا، نقره و برنز عنوان هفتمی را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، در پایان نهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی رده های سنی جهان تیم اعزامی کشورمان با یک طلا، یک نقره و هشت برنز و چهار پله صعود نسبت به دوره قبل عنوان هفتم را کسب کرد.

در جدول توزیع مدالها ژاپن با ۸ طلا ، ۳ نقره و ۷ برنز قهرمان شد ، ترکیه با ۷ طلا ، یک نقره و ۵ برنز در مکان دوم ایستاد و مصر با ۶ طلا ، ۸ نقره و ۷ برنز در مکان سوم جای گرفت. اندونزی با سه طلا ، فرانسه با ۳ طلا ، ۳ نقره و ۵ برنز و مراکش با یک طلا و دو نقره بالاتر از ایران عناوین چهارم تا ششم را کسب کردند.

کاراته ایران در هشتمین دوره این مسابقات که سال ۲۰۱۳ به میزبانی اسپانیا در «گوادالاخارا» برگزار شده بود با یک طلا و دو برنز یازدهم شده بود.

در این دوره از مسابقات ۱۴۰ مدال را ۳۶ کشور کسب کردند که مصر با ۲۱ مدال بیشترین سهم را به خود اختصاص داد. ۱۲ کشور نیز هر کدام با یک مدال کمترین سهم را از مدال بردند.

برای تیم ایران زهره برزگر یک مدال طلا، فاطمه صادقی یک مدال نقره، میعاد ياری، سیدعلی کریمی، سارا بهمن‌يار، امیررضا میرزایی، علی مسکینی، علی اصغر آسیابری، مهدی قراری‌زاده و مهدی خدابخش هشت مدال برنز کسب کرده بودند. رده‌بندی تیمی مسابقات در پایان رقابتها اعلام خواهد شد.

فاطمه خنکدار، مبینا حیدری، مینا یوسفی،  آناهیتا یحیی پور، آویشن باقری ، ملیکا احدی، زهرا طراز پور ، مهتاب اسماعیلی ، بهنوش نجفی ، زهرا برزگر ، یگانه شهپری ، مائده نصیری،  محمدرضا امیری ،سید علی کریمی ،یحیی شهگل ، هادی طاهر پور ، مجید نیکوهمت ، الیاس محمدزاده  ، سیدرضا خوشکلام ،علیرضا شیرصفت ، کوشا تیموری ، امید امیر بهادر تدین ،  علی زند ، امیریزدان تدین ،کاتای تیمی جوانان (مهسا باقری، مکرمه حمیده کردار، زینب شنوایی) و کاتای تیمی جوانان ( علی ارچنگی، حمیدرضا پوراعما، محمد جواد عامری) نیز از دست يابی به مدال بازماندند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید