www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۰۶ 1394/08/23

کاراته قهرمانی جهان – اندونزی؛ اولین مدال طلای تیم ملی کاراته ایران بدست آمد/زهره برزگر طلایی شد

کاراته کای تیم دختران کشورمان با برتری مقابل حریف ویتنامی در فینال وزن ۵۵ کیلوگرم نهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان تیم ایران را صاحب اولین مدال طلا کرد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، در ادامه این مسابقات که در اندونزی جریان دارد در وزن ۵۵- کیلوگرم رده سنی زیر ۲۱ سال و […]

کاراته کای تیم دختران کشورمان با برتری مقابل حریف ویتنامی در فینال وزن ۵۵ کیلوگرم نهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان تیم ایران را صاحب اولین مدال طلا کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، در ادامه این مسابقات که در اندونزی جریان دارد در وزن ۵۵- کیلوگرم رده سنی زیر ۲۱ سال و در گروه دختران زهره برزگر برای کسب مدال طلا در دیدار نهایی به مصاف  «تانگ کام» از ویتنام  رفت و با برتری دو بر صفر در این دیدار صاحب مدال طلا شد.

برزگر در این رقابتها کار خود را برتری یک بر صفر مقابل «کارولینا ویلدا» از شيلی آغاز کرد و سپس «شی ینگ جی» از چین را ۲ بر يك ، «سالازار» از ونزوئلا را ۳ بر ۲ و «لیلین ویجدا» از مجارستان را ۵بر صفر شکست داد و به دیدار پایانی راه يافت.

در وزن ۶۰-كيلوگرم میعاد یاری که به گروه بازنده ها رفته بود حریفانی از اندونزی و استرالیا را شکست داد هفتمین نشان برنز تیم ایران در این رقابتها را به خود اختصاص داد. وی با برتری مقابل «قیصر» از قزاقستان ،«تونی پیسی نو» از سوئيس ، «صدرالدین سایماتوف» از ازبکستان و شکست برابر «اری صمدان» از ترکیه به گروه بازنده ها رفته بود.

برای تیم اعزامی کشورمان پیش از این فاطمه صادقی یک نشان نقره ، سید علی کریمی ، سارا بهمن يار ، امیر رضا میرزایی ، علی مسکینی ، علی اصغر آسیابری و مهدی قراری زاده شش مدال برنز کسب کرده بودند.

این دوره از رقابتها روز پنجشنبه با حضور ۱۴۲۵ کاراته کا از ۹۱ کشور در اندونزی آغاز و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

Tel-razmavar1

آخرین اخبار