www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۵۶ 1393/08/19

کاراته قهرمانی جهان؛ طلای کومیته تیمی به ايران رسيد /عنوان ششمي براي كاراته كاها

تیم ملی کاراته ایران در جدال براي كسب مدال طلاي رقابتهاي كوميته تيمي ميزبان را شكست داد قهرمان شد تا پرونده تيم ملي ايران با يك طلا .دو نقره ، دو برنز و عنوان ششمي در جام بيست و دوم بسته شود. با برگزاری دیدار نهایی رقابتهای کومیته تیمی بخش مردان پرونده بیست و دومین […]

تیم ملی کاراته ایران در جدال براي كسب مدال طلاي رقابتهاي كوميته تيمي ميزبان را شكست داد قهرمان شد تا پرونده تيم ملي ايران با يك طلا .دو نقره ، دو برنز و عنوان ششمي در جام بيست و دوم بسته شود.

با برگزاری دیدار نهایی رقابتهای کومیته تیمی بخش مردان پرونده بیست و دومین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان بعد از پنج روز رقابت جذاب و دیدنی 887 کاراته کا از 116 کشور جهان در شهر برمن آلمان بسته شد و تيم ملي كشورمان برتري مقابل ميزبان به يك طلاي با ارزش دست يافت.

به گزارش “رزم نیوز” در این دیدار تیم ملی کشورمان با ترکیب سعید احمدی، ایمان سنچولی، سامان حیدری، ابراهیم حسن بیگی، سجاد گنج زاده و بهمن عسگری برای کسب مدال طلا به مصاف تیم ملی آلمان میزبان مسابقات رفت. کاراته كاهاي ایران در این برابر چشم بيش از ١٠ هزار تماشاگران آلماني با ارايه يك مبارزه برتر  3 بر 2  پيروز تاتامي را ترك كردند.

تیم ملی کشورمان روز جمعه پس از استراحت در مرحله نخست ، دومنیکن را 2 بریک شکست داد و در ادامه با برتری  3 بر يک مقابل ژاپن به مرحله یک چهارم نهایی رسید. اعضای این ملی کشورمان در این مرحله صربستان را نیز 3 بر يک شکست داده و راهی مرحله نیمه نهایی شدند و در این مرحله نیز برابر بلاروس سه بر صفر صاحب پیروزی شده و به دیدار پایانی راه پیدا کردند.

با این وجود کاراته ایران در بیست و دومین دوره رقابتهای قهرمانی جهان با طلاي كوميته تيمي ، دو نقره سجاد گنج زاده و حمیده عباسعلی و دو برنز توسط امیرمهدیزاده و کاتای تیمی بانوان در مجموع عنوان ششم را كسب كرد.

تيم ملي ژاپن با سه طلا ، دو نقره و پنج برنز قهرمان شد، مصر با سه طلا ، دو نقره و يك برنز نايب  قهرمان شد و فرانسه قهرمان دوره قبل با دو طلا ، سه نقره و سه برنز سوم شد. تركيه دو طلا و سه برنز  و آلمان با يك طلا ، سه نقره و سه برنز نيز بالاتر از ايران در مكانهاي چهارم و پنجم ايستادند.ايتاليا ، اسپانيا ، برزيل و گرجستان هم مكانهاي هفتم تا دهم را به خود اختصاص دادند.

10410768_572365996241917_6770667139633885933_n

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید