www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۳:۱۵ 1394/06/13

کاراته قهرمانی آسیا – ژاپن؛ قربانعلی‌پور در کاتای انفرادی برنز گرفت/ کرجی به بازی فینال رسید

رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا با کسب یک مدال برنز برای تیم ملی کشورمان ، حذف نماینده کاتای انفرادی بانوان و صعود سبک وزن تیم کومیته بانوان به دیدار نهایی نهایی در یوکوهاما آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، سیزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا صبح امروز به وقت محلی با حضور ۲۸۵ کاراته کا […]

رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا با کسب یک مدال برنز برای تیم ملی کشورمان ، حذف نماینده کاتای انفرادی بانوان و صعود سبک وزن تیم کومیته بانوان به دیدار نهایی نهایی در یوکوهاما آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، سیزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا صبح امروز به وقت محلی با حضور ۲۸۵ کاراته کا از ۳۳ کشور به میزبانی ژاپن در یوکوهاما آغاز شد که تیم ملی کشورمان توسط مهران قربانعلی پور به اولین مدال خود در این دوره از رقابتها دست پیدا کرد.

وی در کاتای انفرادی و در نخستین مبارزه برابر کاتارویی از هنگ کنگ نتیجه را واگذار کرد. صعود این حریف هنگ کنگی به دیدار نهایی باعث شد تا نماینده ایران شانش کسب مدال برنز را داشته باشد. قربانعلی پور در  گروه شانس مجدد  ابتدا کاتارویی از امارات را با ۵ پرچم شکست داد و سپس کاتاروی چین تایپه را از پیش رو برداشت و به مدال برنز کاتای انفرادی مردان رسید.

اما در کاتای انفرادی بانوان نماینده کشورمان با شکست برابر حریف ویتنام  از ادامه مسابقات بازماند. مهسا افسانه که مدال برنز دوره قبل را در کارنامه دارد  در نخستین گام موفق شد حریف سریلانکایی را با نتیجه ۵ بر صفر شکست داده و راهی دور بعد شود. وی  دور دوم مقابل کاتارویی از ویتنام نتیجه را واگذار کرد و با توجه به نرسیدن این حریف به دور نهایی، افسانه از گردونه رقابتها کنار رفت.

نمایندگان ایران امروز صبح در کومیته انفرادی هم به روی تاتامی رفته اند که سحر کرجی عضو تیم ملی بانوان کشورمان با شکست رقبای خود راهی بازی نهایی شد. وی در وزن ۵۰- کیلوگرم  ابتدا نماینده سریلانکا را در دقایق آغازین مبارزه با نتیجه ۸ بر صفر شکست داد و  در دومین دیدار کاراته کایی از چین تایپه را ۲ بر یک شکست داد . وی در سومین دیدار مقابل حریف هنگ کنگی ۲ بر صفر پیروز شد تا به عنوان نخستین نماینده کشورمان در روز نخست پیکارهای قهرمانی آسیا به دیدار فینال راه یابد.

همچنین در وزن ۵۵- کیلوگرم رضا روشن در اولین دیدار خود ۱۵ بر ۹ نتیجه را به نماینده کویت واگذار کرد و با صعود این کاراته کا راهی گروه بازنده ها شد و در این مرحله نیز تا در اولین دیدار خود  مقابل کاراته کایی از چین تایپه قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد.

این دوره از مسابقات از صبح امروز در یوکوهاما آغاز شده و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید