www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۰۸ 1393/12/09

پس از برگزاری رقابتهای انتخابی؛ جودوکاران اعزامی به رقابتهای جایزه بزرگ گرجستان معرفی می‌شوند

اردونشینان جودو برای حضور در تیم اعزامی به رقابتهای بین المللی گرجستان و همچنین کسب جواز حضور در ادامه تمرینات تیم ملی صبح فردا در رقابتهای انتخابی شرکت می کنند. به گزارش “رزم نیوز” ، با تصمیم کادر فنی تیم ملی مرحله دوم رقابتهای انتخابی تیم ملی فردا یکشنبه با حضور 23 جودوکار در سالن شهید افراسیابی […]

اردونشینان جودو برای حضور در تیم اعزامی به رقابتهای بین المللی گرجستان و همچنین کسب جواز حضور در ادامه تمرینات تیم ملی صبح فردا در رقابتهای انتخابی شرکت می کنند.

به گزارش “رزم نیوز” ، با تصمیم کادر فنی تیم ملی مرحله دوم رقابتهای انتخابی تیم ملی فردا یکشنبه با حضور 23 جودوکار در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار خواهد شد.  تیم ملی جودو در تدارک حضور در رقابتهای جایزه بزرگ گرجستان و ترکیه می باشد و با برگزاری این رقابتها نفرات اعزامی به گرجستان انتخاب خواهند شد.

با اعلام کادر فنی و موافقت فدراسیون دو تیم به گرجستان اعزام خواهند شد و جودوکاران موفق در تفلیس به رقابتهای ترکیه نیز اعزام خواهند شد. براساس همین برنامه بعد از رقابتهای ترکیه ، با برگزاری مرحله سوم رقابتهای انتخابی درون اردویی ترکیب تیم اصلی اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا انتخاب و معرفی خواهد شد.

مجید تاجری، میلاد احمدی، وحید شکری، محمد جمالی، سعید ملایی، مسعود خرابات، محمد صفری هویدا از تهران، جواد محجوب، جعفر پهلوانی، حیدر زحمت‌کش، امید تزتک، محمد نیک‌سرشت از خراسان رضوی، محمد محمدی بریمانلو از خراسان شمالی، وحید بنا از فارس، بهزاد عبادی از قزوین، ناصر ناصری‌ پور از خوزستان، عادل ناصرآبادی از کردستان، احسان بهرامیان، قاسم نوری‌زاده، علی اصغر موسوی از لرستان، محمدحسین شیخ الاسلامی و ابراهیم قجر از مازندران جودوکارانی هستند که در این مسابقات به روی تاتامی می روند.

رقابتهای جودو قهرمانی آسیا اردیبهشت‌ماه در کویت برگزار می‌شود.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید