www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۲۷ 1393/12/09

پدیده تکواندو جهان به پاس رفت؛ «سونامی» در لیگ برتر تکواندو!

پدیده سال تکواندو ایران در فاصله سه هفته به پایان رقابتهای لیگ برتر با پاس قوامین به میدان خواهد رفت. به گزارش “رزم نیوز” ، درحالی که لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشو روزهای پایانی خود را سپری می کند مسئولان پاس قوامین به لحاظ مالی با فرزان عاشورزاده پدیده تکواندو ایران که از سوی سایت فدراسیون […]

پدیده سال تکواندو ایران در فاصله سه هفته به پایان رقابتهای لیگ برتر با پاس قوامین به میدان خواهد رفت.

به گزارش “رزم نیوز” ، درحالی که لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشو روزهای پایانی خود را سپری می کند مسئولان پاس قوامین به لحاظ مالی با فرزان عاشورزاده پدیده تکواندو ایران که از سوی سایت فدراسیون جهانی به “سونامی” تکواندو تعبیر شده بود به توافق رسیده و در سه هفته پایانی از وی استفاده خواهند کرد.

فرزان عاشورزاده را بدون شک باید بهترین تکواندوکار ایران در سال رو به پایان 1393 نامید. این تکواندکار فصل قبل در تیم پاس قوامین حضور داشت و برای این تیم که موفق نشد راهی به جمع سه تیم اول برتر لیگ برتر پیدا کند با جذب وی در تلاش است با کسب 9 امتیاز ممکن تا پایان فصل از کمترین روزنه برای سوم شدن استفاده کنند. هر چند تحقق این هدف سخت بدست آید و باید منتظر لغزش و باخت دانشگاه آزاد در سه بازی پیش رو باشند که آنهم بعید به نظر می‌رسد.

هفته های پنجم و ششم از رقابتهای لیگ برتر فردا یکشنبه در خانه تکواندو برگزار می شود و این تیم در دو بازی باید ابتدا با پاس قوامین و سپس بانک شهر دیدار کند که در هر دو دیدار فرزان عاشورزاده می تواند نقش مهمی در کسب نتیجه پیروزی داشته باشد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.