www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۱:۳۵ 1394/08/25

ووشو قهرمانی جهان – جاکارتا ؛ طلسم بی مدال ووشو ایران بالاخره شکست/ فرشاد عربی نقره گرفت

فرشاد عربی با کسب مدال نقره و شکستن طلسم بی مدالی ایران در روز سوم رقابتهای قهرمانی جهان نام ایران را به جدول مدالها وارد کرد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، در سومین روز از رقابتهای ووشو قهرمانی جهان سرانجام نام کشورمان در جدول مدالها ثبت شد. فرشاد عربی که در چند دوره […]

فرشاد عربی با کسب مدال نقره و شکستن طلسم بی مدالی ایران در روز سوم رقابتهای قهرمانی جهان نام ایران را به جدول مدالها وارد کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، در سومین روز از رقابتهای ووشو قهرمانی جهان سرانجام نام کشورمان در جدول مدالها ثبت شد. فرشاد عربی که در چند دوره گذشته رقابتهای جهانی تالو ایران را صاحب کرده بود دراین دوره نیز به روند مدال آوری خود ادامه داد.

عربي در فرم «نن دائو» با نمايشي تحستين برانگيز به امتياز ۹.۶۵ دست يافت و مدال ارزشمند نقره را از آن خود کرد.در اين فرم نماينده مالزي با امتياز ۹.۶۷ به مقام قهرماني رسيد و تالوکاري از چين تايپه با ۹.۶۳ سوم شد. در همين فرم طاهر قاسمي با امتياز ۹.۳۰ به کار خود پايان داد.

فرشاد عربي عصر امروز به همراه طاهر قاسمي در «فرم نن گوئن» نيز به رقايت مي پردازد.این عضو تیم تالو کشورمان پيش از اين در سال ۲۰۰۷ مدال برنز، ۲۰۰۹ به ۲ مدال نقره، ۲۰۱۱ به يک مدال نقره و ۲۰۱۳ به ۲ نشان برنز قهرماني جهان دست يافته بود.

در رقابتهای نوبت صبح و در بخش ساندا محسن محمدسيفي در مرحله يک هشتم نهايي وزن 70 کيلوگرم «وان تاي گوئن» از ويتنام را در دو راند متوالی شکست داد. سيفي پيش از اين در فينال مسابقات 2012 قهرماني آسيا و فينال 2013 جهان برابر اين حريف مطرح ويتنامي به برتري رسيده بود. وی در مرحله يک چهارم نهايي «الکساندر يودن» از اوکراين را پیش رو خواهد داشت.

سیزدهمین دوره رقابتهای ووشوي قهرماني بزرگسالان جهان با حضور هزار ورزشکار از ۸۲ کشور از روز شنبه به ميزباني شهر جاکارتاي اندونزي جریان دارد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.