www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۴۹ 1394/06/24

ووشو بين‌المللى جام پارس؛ پارس جنوبی و منتخب ایران به دیدار رقبای خارجی می روند

فدراسیون ووشو ترکیب دو تیم داخلی را برای حضور در پنجمین دوره رقابتهای بین المللی ووشو جام پارس اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، در فاصله سه روز به آغاز  پنجمین دوره جام بین المللی ووشو جام  پارس  فدراسیون ووشو اعلام کرد که با دو تیم منتخب و پارس جنوبی در این دوره […]

فدراسیون ووشو ترکیب دو تیم داخلی را برای حضور در پنجمین دوره رقابتهای بین المللی ووشو جام پارس اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، در فاصله سه روز به آغاز  پنجمین دوره جام بین المللی ووشو جام  پارس  فدراسیون ووشو اعلام کرد که با دو تیم منتخب و پارس جنوبی در این دوره از رقابتها حضور خواهد داشت که اغلب جهره های مدعی ووشو کشور در در بخش تالو و ساندا در ترکیب این دو تیم حضور خواهند داشت.

پارس جنوبی که به نظر می رسد نفرات ملی پوش را برای کسب عنوان قهرمانی در ترکیب قرار داده با علی بختیاری، فرود ظفری، جعفر شیرزاد، محسن محمدسیفی، سجاد عباسی، میلاد عارفی مقام، امیر فضلی، حمیدررضا قلی پور، علی وطن خواه، امیرمحمد رضایی، طاهر قاسمی، رضا خلف زاده و آرمان بازیاری به دیدار رقبای خود می رود. حسین اوجاقی (سرمربی ساندا)، امیر اوجاقی (مربی)، احسان پیغمبری (مربی تالو) و محسن احمدی (مربی) کادر فنی این تیم را تشکیل می دهند.

عرفان آهنگریان، فرشاد عربی، سامان احمدی، بهروز بخشی زاده، افشین سلیمی، یزدان میرزایی و مسعود انصاری نفرات تیم منتخب ایران هستند. منصور نوروزی (مربی ساندا)، علی شیرآقایی و توحید اسدیان (مربی تالو) کادر فنی این تیم در این رقابت ها هستند.

این دوره از مسابقات با حضور تیم هایی از  کشورهای ایران، آمریکا، روسیه، سوئد، ارمنستان، جمهوری آذربایجان، بلغارستان، گرجستان، هنگ کنگ، هند، اندونزی، عراق، قزاقستان، پاکستان، فیلیپین، ترکمنستان، ویتنام و افغانستان طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید