www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۵۳ 1394/02/16

ولی زاده پس از تعویق مجمع فدراسیون ورزش های رزمی: تصمیمی شایسته اتخاذ شد

کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش های رزمی پس از اعلام رسمی تعویق زمان برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون گفت: تعویق زمان برگزاری مجمع از برخی شایعات و تخلفات جلوگیری خواهد کرد. صمد ولی زاده در گفت و گو با پایگاه خبری رزم نیوز افزود: امیدواریم این تصمیم شایسته موجب رقابتی عادلانه بین کاندیداها شود. اینک هیئت […]

کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش های رزمی پس از اعلام رسمی تعویق زمان برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون گفت: تعویق زمان برگزاری مجمع از برخی شایعات و تخلفات جلوگیری خواهد کرد.

صمد ولی زاده در گفت و گو با پایگاه خبری رزم نیوز افزود: امیدواریم این تصمیم شایسته موجب رقابتی عادلانه بین کاندیداها شود. اینک هیئت های استانی ورزش های رزمی بار سنگین مدیریت نزدیک به یکصد رشته مختلف را اعم از انجمن، کمیته، گروه و تشکل بر عهده دارند. این امر می طلبد امکانات لازم در اختیار آنها قرار بگیرد و حمایت های مالی و اداری لازم از فعالیت های آنها انجام شود.

وی تاکید کرد: فدراسیون ورزش های رزمی، فدراسیونی پرجمعیت و قدیمی است که نیازمند حمایت های جدی مسئولان می باشد. در عین حال این فدراسیون دارای پتانسیل بالایی نسبت به شاخصه های ورزش قهرمانی و همگانی است. آمار بدست آمده حاکی از وجود جمعیتی فعال و نیمه فعال بالغ بر یک میلیون نفر است که تحت پوشش این فدراسیون فعالیت می کنند. همچنین انجمن های بین المللی ارزشمندی شامل: سامبو، سومو، کن دو و آی کی دو به همراه رشته هایی چون هاپکیدو و پنچاک سیلات تحت پوشش فدراسیون ورزش های رزمی قرار دارند که انجمن های یاد شده به عنوان رشته هایی رسمی از عضویت در اسپورت اکورد و امکان حضور در کامبت گیمز یا بازی های جهانی ورزش های مبارز های برخوردار هستند.

این پیشکسوت ورزش های رزمی در پایان یادآور شد:حرکت غیر حرفه ای از سوی یکی از اعضای فدراسیون ورزش های رزمی در حمایت از کاندیدایی خاص باعث شد تا سایر کاندیداها اعتراض رسمی و کتبی خود را نسبت به این اقدام به وزارت ورزش و جوانان اعلام نمایند و خواستار برخورد قانونی لازم و تعویق زمان برگزار ی مجمع این فدراسیون شوند که جا دارد از دکتر شعبانی بهار، معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی فدراسیون جهت اتخاذ این تصمیم تقدیر و تشکر نمایم.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید