www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۳۴ 1398/11/30

وزیر ورزش در تماس با کاراته‌کا المپیکی: دغدغه ای نداشته باشید

وزیر ورزش در تماس تلفنی با اولین ورزشکار المپیکی شده ایران در رشته کاراته به او بابت استخدام و پاداش در صورت مدال آوری در توکیو اطمینان خاطر داد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، مسعود سلطانی فر در گفت و گویی تلفنی با بهمن عسکری نخستین ورزشکار ایرانی در رشته کاراته که موفق به کسب سهمیه المپیک شد، گفت: این سهمیه برای ورزش ایران بسیار با ارزش است. من یقین دارم با تلاش و عزم اراده ای که از شما سراغ دارم بهترین سکوی توکیو متعلق به شماست.

وی تاکید کرد: به هیچ عنوان قهرمان المپیکی ما نباید دغدغه ای غیر از کسب امادگی بیشتر برای کسب مدال طلای المپیک داشته باشد.

وزیر ورزش تصریح کرد: در المپیک آینده امید من به کاراته و قهرمانان آن زیاد است.  یقین دارم هم مردان و هم زنان کاراته کای ایران کاروان ایران را سربلند می کنند.

سلطانی فر افزود: قهرمانان توکیو هیچ نگرانی از بابت استخدام و پاداش و تامین خود نداشته باشند و کاملا مورد حمایت وزارتخانه هستند.

همچنین بهمن عسکری ملی پوش کاراته ایران هم با تشکر از وزیر ورزش و جوانان گفت: از توجه شما به قهرمانان سپاسگزارم و خوشحالم فردی در راس ورزش کشور است که به مسائل ورزش و قهرمانان توجه زیادی دارد.

این المپین تاکید کرد: تمامی سعی و تلاش من و همه اعضای تیم گرفتن سهمیه و کسب مدال خوشرنگ المپیک توکیو است.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.