www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۳۴ 1398/11/30

وزیر ورزش در تماس با کاراته‌کا المپیکی: دغدغه ای نداشته باشید

وزیر ورزش در تماس تلفنی با اولین ورزشکار المپیکی شده ایران در رشته کاراته به او بابت استخدام و پاداش در صورت مدال آوری در توکیو اطمینان خاطر داد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، مسعود سلطانی فر در گفت و گویی تلفنی با بهمن عسکری نخستین ورزشکار ایرانی در رشته کاراته که موفق به کسب سهمیه المپیک شد، گفت: این سهمیه برای ورزش ایران بسیار با ارزش است. من یقین دارم با تلاش و عزم اراده ای که از شما سراغ دارم بهترین سکوی توکیو متعلق به شماست.

وی تاکید کرد: به هیچ عنوان قهرمان المپیکی ما نباید دغدغه ای غیر از کسب امادگی بیشتر برای کسب مدال طلای المپیک داشته باشد.

وزیر ورزش تصریح کرد: در المپیک آینده امید من به کاراته و قهرمانان آن زیاد است.  یقین دارم هم مردان و هم زنان کاراته کای ایران کاروان ایران را سربلند می کنند.

سلطانی فر افزود: قهرمانان توکیو هیچ نگرانی از بابت استخدام و پاداش و تامین خود نداشته باشند و کاملا مورد حمایت وزارتخانه هستند.

همچنین بهمن عسکری ملی پوش کاراته ایران هم با تشکر از وزیر ورزش و جوانان گفت: از توجه شما به قهرمانان سپاسگزارم و خوشحالم فردی در راس ورزش کشور است که به مسائل ورزش و قهرمانان توجه زیادی دارد.

این المپین تاکید کرد: تمامی سعی و تلاش من و همه اعضای تیم گرفتن سهمیه و کسب مدال خوشرنگ المپیک توکیو است.

آخرین اخبار