www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۳۴ 1400/10/18

واکنش ساعی به شکایت از انتخابات تکواندو و حضور پولادگر در معاونت قهرمانی

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: شکایتی در مورد انتخابات فدراسیون تکواندو نشده است اما اگر کسی هم شکایت دارد حقش است که پیگیری کند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، هادی ساعی در حاشیه جلسه کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک در مورد انتخاب پولادگر به عنوان معاون قهرمانی وزارت ورزش  بیان کرد:  خدا را شکر اقای پولادگر به معاونت رفت. به آقای پولادگر تبریک می گویم.

او در پاسخ به این پرسش که فکر می کند حضور پولادگر در معاونت قهرمانی به تکواندو کمک کند؟ گفت: ۱۰۰ درصد همین طور خواهد بود.  همانطور که در کمیته بودم از تکواندو حمایت می کردم او هم همین کار را انجام می دهد.

او در مورد اختلافات پیش آمده در شمار ش آرای مجمع انتخابات تکواندو تصریح کرد:  اختلاف نظر هایی هست اما فعلا شکایتی نشده است و اگر هم کسی شکایت دارد حق مسلم او است. باید حقوقدان ها بگویند.  کسی اعتراض داشته باشد حقش است.  همانطور که در مجمع درخواست بازشماری آرا  دادند اینجا هم حق دارند پیگیر باشند. تا الان شکایتی نیامده است اما در مطبوعات مطرح شده است.

ساعی در پاسخ به این پرسش که مراسم معارفه اش چه زمانی است؟ تاکید کرد: امروز بعد از ظهر یا فردا انجام می شود.

او در پاسخ به این پرسش که برنامه ای برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک دارد یا خیر؟ تصریح کرد: خیلی زیاد. برای هیات اجرایی حتما می آیم.  بخاطر حق تکواندو می آیم . چون تکواندو همیشه نماینده داشته است.  این دوره هم من به عنوان نماینده تکواندو بودم. وظیفه ما است که از تکواندو حمایت کنیم.

او در مورد اینکه در بخش مسائل فنی تیم ملی تکواندو ورود می کند؟ گفت: بالاخره کسانی که فنی هستند نظراتی دارند اما به صورت تنهایی تصمیم نمی گیرم. هر تغییری در تکواندو اتفاق بیفتد با نظر کمیته فنی خواهند بود و باید ابتدا کمیته فنی تشکیل شود.

ساعی در مورد اینکه فکر می کند چه زمانی در المپیک پاریس کسب کنند؟ گفت: زمان کمی داریم . برای آماده شدن جهت حضور در  المپیک ۲ سال و نیم کم است اما تمام تلاشمان را می کنیم پشتاز ورزش ایران باشیم.  کار سختی است اما دور از دسترس نیست.

او در مورد حفظ کرسی پولادگر در آسیا تاکید کرد: تلاش می کنیم کرسی بیشتر بگیریم اما کرسی آقای پولادگر را قطعا حفظ می کنیم و حتی تلاش می کنیم کرسی بیشتر برای او بگیریم.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.